Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarbijamängus võidad T-särgi või korteri

    Saku Õlletehas on läbi aegade korraldanud erinevaid tarbijamänge, millel on alati olnud palju osalejaid. Seni kõige edukama tarbijamängu korraldas firma mullu suvel. Saku Originaali kampaanias "2 autot korraga" saadeti firmale üle 1,2 miljoni koodi, mis on läbi aegade kõige suurem number.
    Mängus osalejatel oli võimalus võita kaks Audit. Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul ei ole tarbijakampaaniate eesmärgiks mitte ainult lühiajalise lisamahu saavutamine, kampaaniad on olulisemaid vahendeid brändikuvandi arendamisel. Loosimised korraldab firma elektrooniliselt.
    Ka Eesti Päevaleht, kes mullu neli maasturit välja loosis, heidab liisku elektroonilise baasi juhuvaliku kaudu. "Mäng oli läbi ajaloo parim," rõõmustas lehe juhatuse liige Tarvo Ulejev.
    Tarbijamänguga püüavad kliente ka kinnisvaraarendajad. Peipsi järve äärsesse Mustvee linna kortereid ehitav Epitome OÜ loosib sõnumi saatnute vahel välja 1,2 miljonit krooni maksva korteri. Kampaania kestab juuni keskpaigani ja firma esindaja Rodney Josephsoni sõnul on praeguseks saadetud 4500 sõnumit.
    Eesti Pagar korraldab tarbimismänge juba aastaid. Ka praegu on käimas Õnne leiva ja saia kampaania, mille auhinnaks on reis kahele Hiinasse. Firma müügidirektori Ragnar Kõivu sõnul on paaril viimasel aastal auhinnaks olnud nii reisid kui ka autod ja kolme-neljakuulise kampaania jooksul saadetakse 50 000 kirja. Kampaanias osalejad peavad leivapakkidelt kümme logo välja lõikama ja Eesti Pagarile saatma.
    Kõivu sõnul see leivasööjatele keeruline ei ole ja sel viisil osaleb isegi rohkem inimesi. "SMSe ei kiputa eriti saatma ja pole mõtet lihtsaid asju keeruliseks ajada," põhjendas ta. Kuna aga SMSide saatmine on tavaliselt tasuline, on võimalik seeläbi ka kampaania kulud tasa teha. See aga Kõivu ei huvita. "Oleneb, kuidas tulu tahetakse teenida. Meie müüme leiba ja saia," leidis Kõiv.
    Ants Nõmper, Raidla & Partnerid advokaat
    Kampaania tingimused peavad olema selgelt sõnastatud. Kui need on tarbija suhtes liigselt piiravad, siis on need tühised. Eelkõige on tühised tingimused, kus tarbijale on antud liiga lühike aeg võidu kättesaamiseks või seotakse võidu kättesaamine mõne tarbija omadusega (näiteks nahavärviga).
    Tiina Hiob, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja
    Tarbijamängud rõhuvad inimloomusele omasele saamahimule. Tarbijamäng ahvatleb, kui hõlptulu võimalus on suur. Mänge korraldatakse, kui on vaja kiiret müügiedu. Mängudega lojaalsust ei loo, küll võib tekkida kliendil lühiajaline brändieelistus. Näiteks võid oleks inimene ostnud niikuinii, aga nüüd ostab just mänguga seotud toote.
    Auhind võiks olla harmoonilises suhtes tootega. Siis tekib ka kaubaga tugevam seos ja inimestel on hiljemgi meeles, millega tegemist oli. Sisuline seos aitaks tugevdada ka müüdavat brändi. Samuti tuleks näidata, kui suur on võiduvõimalus. Tarbijad annavad ju aru, kas auhindu on üks või 1000. Kuna ostmise motiiviks on ikka kasu, siis ei maksa alahinnata tarbijate kalkuleerimisoskust.
  • Hetkel kuum
Kaire Uusen: palk üksi ei näita enam eriti midagi
Avalikus sektoris peaks palk olema kindlasti avalik ja kõvasti kasu oleks selgetest palgatasemete andmetest ka erasektoris, aga ajal, mil teenimisvõimalusi on järjest rohkem, sõltub puhtalt palgast üha vähem, kirjutab palgakorralduse asjatundja Kaire Uusen.
Avalikus sektoris peaks palk olema kindlasti avalik ja kõvasti kasu oleks selgetest palgatasemete andmetest ka erasektoris, aga ajal, mil teenimisvõimalusi on järjest rohkem, sõltub puhtalt palgast üha vähem, kirjutab palgakorralduse asjatundja Kaire Uusen.
Euribori tõus andis Tallinna Vee kasumile hoobi
Tallinna Vesi kasvatas esimeses kvartalis küll müügitulu, ent kasum langes, sest euribor tõusis ja suurendas seega ettevõtte kulusid.
Tallinna Vesi kasvatas esimeses kvartalis küll müügitulu, ent kasum langes, sest euribor tõusis ja suurendas seega ettevõtte kulusid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Suur galerii: Eduka Eesti auhinnasadu uhiuuel äripinnal
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Vektor näitab arenduste turul suunda
Soetades kodu Tallinna kesklinnas, Pärnu maantee ääres valminud kaasaegsesse Vektori arendusse, saate kindlad olla, et elukoht ei kaota ajakohasust ka kümnekonna aasta pärast. Vektor võiks huvi pakkuda ka investorile, kelle jaoks on oluline kinnisvaraportfelli väärtus ja tootlikkus.
Soetades kodu Tallinna kesklinnas, Pärnu maantee ääres valminud kaasaegsesse Vektori arendusse, saate kindlad olla, et elukoht ei kaota ajakohasust ka kümnekonna aasta pärast. Vektor võiks huvi pakkuda ka investorile, kelle jaoks on oluline kinnisvaraportfelli väärtus ja tootlikkus.