DELFI tõi turule täielikult uuenenud
vaba-aja info veebilehe Ajaviide. Olulise täiendusena võimaldab uus süsteem
nüüdsest ürituste korraldajatel ise sisestada toimuva ürituse infot.
Delfi tegevjuhi Andrus Raudsalu sõnul on uuenenud ürituste ja kohtade andmebaasi otsimootor ning kataloogisüsteem. Uudsed otsingufiltrid pakuvad ise välja võimalusi kuidas oma otsingut täpsustada ehk võimaldavad infot otsida n.ö. lehitsedes. Samasuguse uudse otsingumetoodika on näiteks kasutusele võtnud ka e-Bay (E-bay express). Lisaks üritustele ja kohtadele saab otsida ka huvialade, näiteks tantsuringide, trennide, kursuste infot, mis algava kooliaasta valguses on eriti teretulnud. Esialgu on tegu Tallinna põhise huvitegevuste infoga, mis uute sisestajate lisandudes laieneb ka teistesse piirkondadesse.
"Uus süsteem on spetsiaalselt ehitatud selliseks, et informatsiooni saaks sisestada ka ürituste korraldajad ja erinevate klubide, kultuurimajade omavalitsuste jt. esindajad. Informatsiooni sisestamine on tasuta, kuid andmebaasi kvaliteedi hoidmiseks saavad infot sisestada ainult partnerid vastavate kokkulepete alusel. Partneriks registreerimiseks tuleb pöörduda Delfi poole," ütles Raudsalu.
Delfi Ajaviide on populaarseim vaba-aja infot pakkuv veebileht. Delfi Ajaviitel on TNS Emori internetilehekülgede külastusstatistika järgi rohkem kui 140 000 kasutajat nädalas.
Delfi on Eesti populaarseim internetiportaal, mida külastab TNS Emori Gallup e-Rating viimase uuringu kohaselt üle poole miljoni inimese kuus. Delfi kasutavad rohkem kui pooled tallinnlased ehk 206 000 inimest. Delfi haldab kolmes Balti riigis ja Ukrainas 7 erinevat portaali. Delfi kuulub Interninfo infomeedia ettevõttete gruppi. Interinfo Grupp on sõlminud lepingu Delfi müümiseks Ekspress Grupile. Tehingu jõustumiseks peab selle kinnitama Eesti Konkurentsiamet.