• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,62%45 021,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,62%45 021,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 09.11.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüük ei kuku

Olenemata faktist, et pidevalt räägitakse majanduse langusest ja mingitest pehmematest või kõvematest maandumistest, ei pea automüüjad seda kukkumisvalu taluma. Eelmisel kuul näidati jälle enam kui kümneprotsendilist tõusu.
Esikümnes on jõuvahekorrad omajagu muutunud. Honda hiilib siiski üsna Toyota kandadel ja pole ime, kui näeme mõnel lähikuul järjekordselt kuninga kukkumist. Eelmisel kuul oli Honda tõusuprotsendis, Toyota kannatab võrreldes möödunud aastaga pisukest langust. Huvitav fakt on, et kui CR-V oleks mitte mudel, vaid mark, siis praeguse aasta kokkuvõttes oleks ta esikümne keskel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele