Prisma peremarketi juhi Janne Lihavaineni
sõnul pakub Prisma hinna osas konkurentsi ka odavkettidele, Selveri hinnad on
jällegi 7-8% kallimad.
„Pakume hinna osas konkurentsi ka odavkettidele tegemata järeleandmisi kvaliteedi ja kaubavaliku osas. Samuti maksame me mitukümmend miljonit aastas Säästukaardi boonust. On võimalik müüa kõige odavama hinnaga ning samal ajal teha seda kõige paremini. Selver on 7-8% kallim, samuti ei maksa nad Säästukaardi boonust,“ lausus Lihavainen täna hommikusel Eesti-Soome Kaubanduskoja hommikusöögil.
Tema sõnul eelistavad soodsamate hindadega toidukohti ka jõukamal järjel olevad inimesed ning näiteks jõuluajal võib madalama sissetulekuga inimesi kohata sisseoste tegemas Stockmannis näiteks. „Tekkinud on hübriidtarbija, kes eelistab odavaid tarbeid paralleelselt keskmisest kallimate või luksustoodete tarbimisega,“ iseloomustas Lihavainen muutusi tarbijate käitumises.
Lihavaineni sõnul on tõusnud ka keskmine ostuarv . „Jaekaubanduse keskmine kasv oli 2007. aasta I poolel 24%, tarbimises kasvab tulevikus just tarbekaupade osakaal,“ märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinnas on kokku 5 Prismat mille müügipind on 5000 – 8000m2.
Alljärgneva tabeli on koostanud Prisma peremarket. "Iga kuu võrreldakse ostukorvis konkreetseid tooteid, võtakse erinevate tooterühmate TOP- tooted, 200 toidu- esma- ja tarbekaubad. Erinevus teiste koostatud tabelitega võib tulla sellest, kes milliseid tooteid valivad ja võrdlö. Kas kõige müüdavamad või kõige odavamad jne," täpsustas Prisma koostatud võrdlust konsultant Kadri Lainas.
Järgnev tabel on Prisma Peremarketi Juhi Janne Lihavaineni presentatsioonist: