• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 05.12.07, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma Peremarketi juht: Selver on meist 7-8% kallim

Prisma peremarketi juhi Janne Lihavaineni sõnul pakub Prisma hinna osas konkurentsi ka odavkettidele, Selveri hinnad on jällegi 7-8% kallimad.
„Pakume hinna osas konkurentsi ka odavkettidele tegemata järeleandmisi kvaliteedi ja kaubavaliku osas. Samuti maksame me mitukümmend miljonit aastas Säästukaardi boonust. On võimalik müüa kõige odavama hinnaga ning samal ajal teha seda kõige paremini. Selver on 7-8% kallim, samuti ei maksa nad Säästukaardi boonust,“ lausus Lihavainen täna hommikusel Eesti-Soome Kaubanduskoja hommikusöögil.
Tema sõnul eelistavad soodsamate hindadega toidukohti ka jõukamal järjel olevad inimesed ning näiteks jõuluajal võib madalama sissetulekuga inimesi kohata sisseoste tegemas Stockmannis näiteks. „Tekkinud on hübriidtarbija, kes eelistab odavaid tarbeid paralleelselt keskmisest kallimate või luksustoodete tarbimisega,“ iseloomustas Lihavainen muutusi tarbijate käitumises.
Lihavaineni sõnul on tõusnud ka keskmine ostuarv . „Jaekaubanduse keskmine kasv oli 2007. aasta I poolel 24%, tarbimises kasvab tulevikus just tarbekaupade osakaal,“ märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinnas on kokku 5 Prismat mille müügipind on 5000 – 8000m2.
Alljärgneva tabeli on koostanud Prisma peremarket. "Iga kuu võrreldakse ostukorvis konkreetseid tooteid, võtakse erinevate tooterühmate TOP- tooted, 200 toidu- esma- ja tarbekaubad. Erinevus teiste koostatud tabelitega võib tulla sellest, kes milliseid tooteid valivad ja võrdlö. Kas kõige müüdavamad või kõige odavamad jne," täpsustas Prisma koostatud võrdlust konsultant Kadri Lainas.
Järgnev tabel on Prisma Peremarketi Juhi Janne Lihavaineni presentatsioonist:

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele