• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 21.02.08, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev Spordi vaatajad püsivad kanalil päevas alla minuti

Eile avaldatud Kalevi majandustulemustest selgus, et Kalev Spordi vaatajad püsivad kanalil päevas keskmiselt alla ühe minuti.
Kalev teatas eile, et kanalil oli TNS Emori teleauditooriumi mõõdikuuringu andmetel 12. novembrist 31. detsembrini päevas keskmiselt 35 000 vaatajat. See tähendab, et just nii palju inimesi püsivad iga päev kanalil vähemalt ühe minuti.
Samas on kanali päeva keskmine vaatamisaja osakaal 0,3%. Protsent näitab, kui suure osa televiisori taga veedetud ajast pühenduvad vaatajad vastavale kanalile. Arvestades, et jaanuaris vaatas keskmine telesõber iga päev saateid jälgides 4 tundi ja 21 minutid, detsembris aga veidi enam, 4 tundi ja 24 minutit, siis sellest ajast pühendati Kalev Spordile päevas keskmisel alla ühe minuti.
Eesti populaarseimale telekanalile, Kanal2-le pühendasid vaatajad näiteks jaanuaris iga päev aega keskmiselt 1 tunni ja 21 minutit. Teisel kohal on TV3 1 tunni ja 18 minutiga ja kolmandal ETV 1 tunni ja 3 minutiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele