Fujitsu Siemens Computers avalikustas täna
esialgsed finantstulemused, mis näitavad vaatamata käibe kahanemisele
kasumlikkuse tõusu.
Ettevõtte maksueelne kasum kasvas 15% võrra, 105 mln euroni. Firma strateegiliste ärimuudatuste ja keerulise turukeskkonna mõjul kahanes käive 5%, ulatudes 6,6 miljardi euroni, teatas ettevõte.
Märtsis lõppenud majandusaastal kasvas Fujitsu Siemens Computersi maksueelne kasum 15% võrra, 91 mln eurolt 105 mln eurole. Ettevõtte käive ületas 6,6 miljardit eurot, mis on 4,9% vähem kui eelmisel majandusaastal, peegeldades firma strateegilisi ärimuudatusi ja keerulist turusituatsiooni.
Viimase 12 kuu käivet mõjutas strateegiline muudatus ettevõtte struktuuris ja tooteportfellis. Käibe vähenemine oli osaliselt tingitud näiteks telerite ja elektronmärkmike (PDA) väljaviimisest ettevõtte tooteportfellist. Samuti mõjutasid käivet tugev euro ning suur surve keskmisele müügihinnale.
“Euroopa tarbijaturg on olnud viimasel ajal tõeline võitlusväli, mida iseloomustab hindade järsk langus. 2008. aastal käivitab Fujitsu Siemens Computers uue strateegia, tuues turule täiesti uue disainikeele ning suurendades seeläbi ettevõtte brändi väärtust. Ettevõtte restruktureerimine on tänaseks suuremas osas lõpule viidud, kuid klientide jaoks ei ole meie uus nägu ja identiteet veel täielikult näha. Seetõttu teeme käimasoleval ja järgmistel majandusaastatel suuri investeeringuid, mille eesmärk on toetada meie töötajaid firma visiooni elluviimisel,” kommenteeris Fujitsu Siemens Computersi president ja juhatuse esimees Bernd Bischoff.
“Järgmise kolme aasta jooksul kavatseme oluliselt suurendada teenustelt saadavat käivet, kasutades ära oma integreeritud müügiteenistust ja sektori parimat tooteportfelli,” lisas Bischoff.