• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 13.11.08, 16:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: ära unusta helkurit, sest sind on raske unustada

“Ära unusta helkurit, Sind on raske unustada” on šokireklaam. Miks on vaja teha šokireklaami? Pehmelt esitatud sõnumid ei pruugi töötada, kuna avalik ruum on erinevatest sõnumitest sedavõrd küllastunud, et neid ei panda tähelegi.
Kui käsitletav probleem ei oleks tõsine, ei vajaks antud küsimus niivõrd otsekohest kajastamist.
Kõlanud on arvamused, et hirmutunnetel mängiv kampaania ei ole eetiline ning koledatest asjadest nagu surm ei tohiks avalikult rääkida. Samas – kuivõrd eetiline on enesehävitusliku käitumise võimaliku tulemusena oma lähedastele valu ja hingepiina tekitada?
Eesti liikluses hukkunute sünge statistika räägib enda eest – numbreid vaadates võib vist iga Eesti elanik väita, et “ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kelle tuttav poleks liiklusõnnetusse sattnud”. Reklaami negatiivset vastukaja lugedes ja kuulates peaks igal mõtleval inimesel tekkima küsimus, et kui telekanalid ja Internet on tulvil mõrvafilme, mida võivad vaadata kõik, kel jõudu pulti käes hoida, siis milleks sellise reklaami tõttu viriseda?

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Ära unusta helkurit, Sind on raske unustada” kampaania on oma ülesandega hästi hakkama saanud – kampaaniast räägitakse. Teemakohased arutelud on puhkenud nii ajaleheveergudel, uudistes, blogimaailmas kui ka paljudes kodudes, sest reklaami sõnum puudutab meid kõiki.
Kui üks inimene tänu kampaaniale endale helkuri külge riputab ning ei muutu seeläbi numbriks meie niigi kurvas liiklusõnnetuste statistikas, on sõnum kohale jõudnud ning kampaania end õigustanud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele