• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,81%39 662,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,69
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,81%39 662,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,69
  • 06.10.09, 00:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Mercedes SLS kabrio pole poosetajale

Uuest kabrioletist Mercedes SLS peaks sõiduomadustelt saama korralik sportauto, mitte poosetamiseks mõeldud masin. Seda tõestab ka Automedia fotograafide poolt tabatud SLSi testimiskoht: legendaarne Nürburgring.
Kui äsja Frankfurdi autonäitusel oma debüüdi teinud sportauto Mercedes SLS uhkeldab taevasse tõusvate kajakatiib-ustega, siis tema kabriolettversioon saab endale tavalised, küljele avanevad uksed. Põhjus on lihtne: lahtikäiva katuse korral pole samamoodi taevasse avanevate uste kasutamine lihtsalt võimalik.
Samasugune erinevus oli ka SLSi vaimseks prototüübiks olnud Mercedes-Benz 300 SLi kupee- ja kabriolettmudeli puhul. Lisaks teistsugustele ustele on lahtise katusega Mercedes SLSi keret veel täiendavalt tugevdatud, tagamaks sellele piisav jäikus. Tõenäoliselt tähendab see ka kupeega võrreldes veidi suuremat kaalu.
Jõuallikas ja veermik on aga mõlemal autol sama: 571 hobujõu saavutamise eest hoolitseb 6,3-liitrine vabalthingav V8. Nullist sajani peaks kabriolett SLS kiirendama umbes nelja sekundiga (kupee 3,8 vastu), maksimaalkiirus küünib aga 300 kilomeetrini tunnis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele