• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 27.07.09, 20:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Mercedes SLS kaotab katuse

Legendaarse 1950ndate sportauto, Mercedese 300 SL Gullwingi järeltulijaks pürgiva Mercedes SLSi debüüdini on jäänud veel mõni kuu, kuid Automedia fotograafid tabasid juba järgmise uudise: SLSi kabriolettversiooni.
Erinevalt kupee-SLSist loobutakse kabrioletil arusaadavatel põhjustel nn kajakatiib-ustest. Lisaks on kabrioleti keret kupeega võrreldes täiendavalt tugevdatud, see aga teeb auto mõnekümne kilo võrra kupeest raskemaks. Kaalulisa vähendamiseks saab SLS-kabriolett endale küll automaatselt avaneva ja sulgeva riidekatuse.
Et SLS-kabrioleti ametlik debüüt jääb veel paari aasta kaugusele, on raske rääkida jõuallikate valikust. SLS-kupee tuuakse esialgu müügile vabalthingava 6,2-liitrise V8-mootoriga, millel võimsust 571 hobujõudu. Eeldada võib, et sama mootor jõuab ka kabrioleti mootoriruumi. Samas on laialt teada ka fakt, et Mercedese tütarfirma AMG, kes Mercedes SLSi arendamisega tegeleb, armastab oma autode võimsust tõsta kompressorlaadimise abil. Seega ei pruugi vabalthingavad 571 hobujõudu jääda piiriks.
Lisaks on välja imubunud info, et aastal 2015 peaks ilmavalgust nägema ka elektrijõul liikuv Mercedes SLS eDrive. Võimalik on, et puhta jõuallika saavad endale nii kupee kui ka kabriolett.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele