• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 12.10.09, 00:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Mercedese sedaankupee otsib uut nägu

Maailma autotootjate seas sedaankupeede palavikku esimesena nakatunud Mercedes arendab praegu nime CLS kandva sõiduki teist mudelipõlvkonda (koondnimetus C218).
Ilmselt 2011. aastal müügile jõudev sõiduk säilitab küll oma eelkäijale sarnase katuseprofiili, kuid saab seejuures endale oluliselt värskendatud ilme. E-klassi veermikul põhinev sõiduk on doonoriga võrreldes aga kõigest neljakohaline: viiendal sõitjal pole CLSi tagaistmele asja. Ka tähendab kumer katusejoon seda, et pearuumi on tagaistmel napimalt kui E-klassis.
Jõuallikate valikus keskenduvad Mercedese insenerid eelkõige võimsamatele bensiini- ja diiselmootoritele. Ajastule kohaselt pannakse nende puhul lisaks võimsusele rõhku ka ökoloogilisele puhtusele. Suure tõenäosusega saab CLS aasta-paar pärast ametlikku debüüti endale ka esmakordselt hübriidjõuallika. See mudel saab suure tõenäosusega nimeks CLS 400 BlueHybrid.
Lisaks tavamudelile läbib praegu testitsüklit ka Mercedese ametliku tuuningufirma AMG poolt "soojendatud" versioon, mis saab endale uhiuue 5,5-liitrise V8, millel võimsust 570 hobujõudu. Samas ei tähistata võimsat versiooni kui CLS 55 AMGd, vaid paremini kõlava CLS 63 AMGna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele