E-teenustes kumab tihti läbi riigi soov asju kellegi teise kaela lükata, nagu näiteks sellest aastast kehtiv kohustus edastada aruanded elektrooniliselt, märkis Reisieksperdi omanik ja tegevdirektor Sven Lõokene.
"Iseenesest on e-teenused väga toredad asjad, kuid tegelikult peaks e-teenuste idee olema see, et ettevõtjal oleks mugav oma asju riigiga ajada. Aga tegelikkuses, mis puudutab digiallkirja andmist, võiks olla paremini väljatöötatud protseduur. Seda võiks olla hõlpsam anda ja võiks olla väiksemate turvariskidega," rääkis ta.
Lõokene lisas, et sisuliselt kõik, mis puudutab ettevõtete aruandluse elektroonilist edastamist ehk töö, mille sisestamine oli varem äriregistri kohustus, on täna kõik pandud ettevõtja õlgadele.
"Iseenesest on see tore, aga ma leian, et tegelikult on see ebaõiglane nende ettevõtete suhtes, kes seda elektrooniliselt teha ei saa," nentis ta.
"Ma pole e-teenuste suhtes negatiivne, aga tihti kumab sealt läbi riigi soov asju kellegi teise kaela lükata. Mõned e-teenused, mis peaks tegema ettevõtja elu lihtsamaks teevad selle teinekord hoopis keerulisemaks," sõnas Lõokene.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!