Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pikand: kui Eesti majandus on allhankija, on seda ka reklaam
Kui meie majandus on allhankija ja spekuleerija, siis selline on ka reklaam, nentis Divisioni loovjuhi Rain Pikand.
Best Marketing küsis. miks Eesti reklaamitööstusest ei ole tulnud rahvusvaheliselt kõrgelt hinnatud töid?
"Eesti tööstusest ega ettevõtlusest ei ole samuti midagi rahvusvaheliselt silmapaistvat tulnud. Skype on siin ainuke erand, mis kinnitab reeglit. Miks meie reklaam peaks erand olema? Eestlased on edukad suusatajad, aga suusatamine on äärmiselt individualistlik ala. Reklaamimaailmas ei tule individualism kõne allagi. Kui meie majandus on allhankija ja spekuleerija, siis selline on ka reklaam. Ma arvan, et tegelik võimekus on Eestis hea, kuid see oleks vaja aktiviseerida," rääkis Rain Pikand.
Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.