7. oktoober 2010 kell 16:22

Pikand: kui Eesti majandus on allhankija, on seda ka reklaam

Kui meie majandus on allhankija ja spekuleerija, siis selline on ka reklaam, nentis  Divisioni loovjuhi Rain Pikand.

Best Marketing küsis. miks Eesti reklaamitööstusest ei ole tulnud rahvusvaheliselt kõrgelt hinnatud töid? 

"Eesti tööstusest ega ettevõtlusest ei ole samuti midagi rahvusvaheliselt silmapaistvat tulnud. Skype on siin ainuke erand, mis kinnitab reeglit. Miks meie reklaam peaks erand olema? Eestlased on edukad suusatajad, aga suusatamine on äärmiselt individualistlik ala. Reklaamimaailmas ei tule individualism kõne allagi. Kui meie majandus on allhankija ja spekuleerija, siis selline on ka reklaam. Ma arvan, et tegelik võimekus on Eestis hea, kuid see oleks vaja aktiviseerida," rääkis Rain Pikand. 

Loe edasi Best Marketingist!

Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht

Hetkel kuum