Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aljas: võiks teha turismikampaaniate asemel suurüritusi
Andrus Aljas soovitab Eestil loobuda turismikampaaniatest ja keskenduda suurüritustele.
"Meie võimalus turiste siia meelitada pole mitte see, et me keskendume kuskil Berliini tänavatel Eestit tutvustavate plakatite riputamisele, vaid hoopis see, kui keskendume suurürituste korraldamisele Eestis," rääkis Aljas Saare maakonna arengukonverentsil.
Eesti reklaamimine kusagil Stockholmi tänavanurgal ei anna lennufirma piletimüügis kuidagi tunda, seevastu mõne Eestis korraldatud rahvusvahelise kultuurisündmuse ajal on Estonian Airi lennukid tema sõnul välja müüdud. "Meie lennukid, mis lendavad Saaremaale, on puupüsti täis nendel kordadel, kui siin on midagi reaalselt toimumas," märkis Aljas Saarte Häälele.
"Suurüritused panevad inimesed liikuma ja selle asemel, et kulutada raha Euroopa tänavatel, võiksime toetada kohalikke ettevõtjaid ürituste korraldamisel," rääkis Aljas ja lisas, et 2011. aasta näeb lennufirma jaoks eelbroneeringute osas väga hea välja seoses Tallinna saamisega Euroopa kultuuripealinnaks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.