Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Skype’i asutaja investeeris internetireklaamifirmasse
Skype’i üks asutaja Toivo Annus investeeris koos äripartner Herty Tammoga internetireklaami ja tehnoloogia ettevõttesse smartAD.
Eelmise aasta viimastel päevadel sõlmitud leping peab aitama smartADil rahvusvaheliselt laieneda ja arendada oma tehnoloogiat.
Herty Tammo kommenteeris: „Majanduskeskkonna küsitavate arengute valguses saavutavad edu need ettevõtted, kes on piisavalt paindlikud ning keskenduvad oma tehnoloogilise kompetentsi arendamisele ning jõulisele rahvusvahelisele laienemisele. smartAD meeskond omab nii visiooni kui ka teadmisi ja oskusi selle visiooni elluviimiseks."
smartADi üks kaasasutaja Rando Rannus teatas, et tugeva taustaga investori kaasamine kinnitab, et ettevõte on valinud oma arengus õige tee. "Oleme kasvatanud oma käivet viimasel aastal pea kaks korda ning plaanime sama jõuliselt ka edasi kasvada,“ lisas ta.
smartAD on Baltikumi suurim internetireklaamivõrgustik, kuhu kuulub üle 500 veebisaidi ning mille kaudu on võimalik tabada üle 3 miljoni inimese. Suurimateks klientideks on näiteks Nokia, L’Oreal, SEB, Lattelecom, Triobet. smartADi emafirma Against All Odds OÜ on 100% Eesti erakapitalil põhinev ettevõte.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.