• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 28.12.12, 09:45

Infoettevõtted koonduvad ühe nime alla

ASid Ekspress Hotline, Telemedia ja Teabeliin kannavad ühinemislepingu alusel uuest aastast nime FCR Media AS.
FCR Media juhi Niels Winkeli sõnul saab neist rahvusvahelise kontserni FCR Media esindaja Eesti turul, ent ühise nime alla koondumine ei muuda klientide jaoks midagi. "Kõik meie koostööpartnerite ja klientidega sõlmitud lepingud ning nendest tulenevad õigused ja kohustused jäävad kehtima ka edaspidi," kinnitas ta.
Winkel lisas, et ühinemise järel ei ole plaanis ka mingeid personali või töökorralduse muudatusi.
Sarnaselt kogu grupi strateegiaga on ka FCR Media tulevikuplaanid Eestis Winkeli sõnul seotud eelkõige väikese ja keskmise suurusega ettevõtete ning neile terviklahenduste pakkumisega. "FCR Media peasuund on parandada ettevõtete nähtavust ja kättesaadavust seal, kust tarbijad infot otsivad ja ostuotsuseid langetavad," selgitas Winkel.
FCR Media grupp koondab info- ja reklaamiettevõtteid lisaks Eestile ka Lätis, Leedus, Tšehhis, Slovakkias ning Iirimaal.
Kontserni aastakäive on 50 miljonit eurot ja selles töötab ligi tuhat inimest. FCR Media tootevalik sisaldab veebi-, mobiili- ja trükimeedia turundamist ning reklaamilahendusi väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Eestis kuuluvad FCR Mediale kaubamärgid 1182, 1188, ee.ee, EkspressKontakt, Ärikataloog, Delovoi Spravotšnik, Export Directory, Travel Estonia ja Outdoor. Lisaks pakub FCR Media müüki Delfi Otsingule ning on Google Adwordsi ametlik partner Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele