• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 221,02
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 221,02
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • 13.02.13, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Deloitte: mobiilireklaam suundub tahvlitesse ja nutitelefonidesse

Audiitorfirma Deloitte prognoosib, et tänavu jaguneb senine mobiilireklaam kaheks- reklaamiks tahvelarvutites ja reklaamiks nutitelefonides.
Deloitte`i koostatud värske IT-ala ülevaade toob välja, et nutitelefonide reklaam võib tuua kasumit 4,9 miljardit dollarit ja tahvelarvutite sektor 3,4 miljardit dollarit. See tähendab kasumit iga nutitelefoni kohta 2,50 dollarit ja iga tahvli kohta 12,60 dollarit.
Aastaks 2014 ennustab Deloitte tugevat kasvu mõlemas sektoris. Reklaam nutitelefonides võib kasvada kuni 35 protsenti ja reklaam tahvelarvutites kuni 55 protsenti.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele