Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Deloitte: mobiilireklaam suundub tahvlitesse ja nutitelefonidesse
Audiitorfirma Deloitte prognoosib, et tänavu jaguneb senine mobiilireklaam kaheks- reklaamiks tahvelarvutites ja reklaamiks nutitelefonides.
Deloitte`i koostatud värske IT-ala ülevaade toob välja, et nutitelefonide reklaam võib tuua kasumit 4,9 miljardit dollarit ja tahvelarvutite sektor 3,4 miljardit dollarit. See tähendab kasumit iga nutitelefoni kohta 2,50 dollarit ja iga tahvli kohta 12,60 dollarit.
Aastaks 2014 ennustab Deloitte tugevat kasvu mõlemas sektoris. Reklaam nutitelefonides võib kasvada kuni 35 protsenti ja reklaam tahvelarvutites kuni 55 protsenti.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.