Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Apranga tuleb uute kaubamärkidega

    Apranga Groupi müügi-ja turundusjuht Irma Marcinkiene ütles, et sellel aastal on ettevõttel plaan tutvustada uusi kaubamärke Baltikumi turul.

    „Me leiame, et see on hea võimalus saada tugevamaks konkurentsi mõttes ja hea ettevalmistus jaemüügi ning turu taastumiseks,“ kommenteeris Marcinkiene oma plaane selleks aastaks.
    Rääkides eelmisest aastast märkis Marcinkiene, et mullu tõi Apranga Tallinna ja Riia turule uut luksusbrändi Burberry, millele on iseloomulik Suurbritannia temaatika. Marcinkiene hinnangul on Burberry bränd üks kasvavaid luksusbrände maailmas. Kuna tegu on luksusbrändiga, siis asub pood Tallinna kesklinnas.
    Eelmisel aastal oli Apranga jaoks rekordaasta.  Apranga käive Eestis kasvas 19,8%, ulatades 19,2 miljoni euroni. Apranga Grupi aasta käive Baltikumis koos käibemaksuga kasvas 24,3 protsenti, ulatades 153,4 miljoni euroni. Mullu tegi ettevõte rekordkäibe, ületades nelja protsendiga kriisieelse 2008. aasta käibe.  Eesti käive aitas kontsernil kasvada 12,5%.
    Selleks aastaks prognoosib ettevõte oma käibekasvuks Baltikumis 11,2%, ulatades 170,8 miljonit eurot. 
    Apranga strateegia on Marcinkiene sõnul üles ehitada peamised põhimõtted: teha koostööd kõige kiiremini kasvavate globaalselt edukate kaubanduslike brändidega, omada optimaalse suurusega poode parimates asukohtades, poe arhitektuur ja tehnoloogia peaks vastama kõrgematele Euroopa nõuetele ja alati otsida lahendusi, kuidas paremini teenindada kliente.
    Apranga peab enda suuremateks konkurentideks Stockmanni kontserni, Kaubamaja ja Baltika Gruppi.
    Äripäev kirjutas teisipäevases lehes, et uued kiirmoebrändid tegutsevad Eesti turul edukalt ja ähvardavad senistelt tegijatelt turgu üle võtta
    Hea teada:
    Apranga Grupp, millele kuulub 10 poodi Eestis, müüvad siin selliseid brände nagu Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius ja Mango. Neist esimest nelja haldab üks maailma juhtivaid rõivamüügi frantsiisiettevõtteid Inditex, millel on üle 5000 poe 78 riigis. Inditexi müük ja kasum on alates 2006. aastast pidevalt kasvanud, hoolimata ülemaailmsest majanduskriisist.
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tehnoloogiasektori vedamisel tõusid kõik USA aktsiaindeksid märgatavalt
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.