• OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5000,005 495,52
  • DOW 300,0040 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 1000,248 225,73
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,54
  • OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5000,005 495,52
  • DOW 300,0040 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 1000,248 225,73
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,54
  • 19.03.13, 05:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirmood rebib

Uued kiirmoebrändid tegutsevad Eesti turul edukalt ja ähvardavad senistelt tegijatelt turgu üle võtta.
Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja, Poola börsiettevõtte LPP S.A. tütar LPP Retail Estonia OÜ, kasvatas möödunud aastal kaupluste käivet 18%. See oli märkimisväärselt suurem kasv kui jaekaubanduse 7% kasv tervikuna. Ettevõtte kasum ulatus peaaegu 1,5 miljoni euroni. "Ei oskagi midagi erilist esile tuua - ju oleme siis oma tööd hästi teinud," kommenteeris LPP Retail Estonia juhatuse liige Hendrik Ilja Pass.
Ühe käibekasvu tegurina tõi Pass välja brändikontseptsiooni Mohito edu. Lisaks Mohitole haldab firma veel kauplusekette Reserved, Cropptown ja House. Eelmisel aastal tuli LPP Retail Estonia välja kahe uue Mohito kauplusega, Tartus ja Pärnus.
"Teiseks teguriks võib olla 2011. aasta esimese poolaasta madalam võrdlusbaas, sest kõige suurem käibekasv võrreldavates kauplustes oli just I ja II kvartalis," nimetas Pass.
Kolmandana nimetas ta brändide õnnestunud kollektsioone. "Kokkuvõtvalt võib öelda, et meie strateegia töötab hästi, klientidele meie kauplused meeldivad ja nii see tulemus tuleb," lausus Pass.
Eesti kapitalil põhineval A&G Kaubanduse ASil ei olnud lõppenud aasta nii edukas kui 2011. "Eelmisel aastal võtsid konkurendid turuosa ära ja ka inimesed on ettevaatlikumad - vähem on emotsioonioste," kommenteeris A&G Kaubanduse tegevjuht Anu Mahlapuu.
2011. aastal ulatus ettevõtte käive 11,4 miljoni euroni, kasvades 11,2%. Eelmise aasta käivet ei osanud Mahlapuu veel kommenteerida, kuid tõdes, et tänavu loodetakse eelmisega võrreldes paremat aastat. "Oleme mõõdukalt optimistlikud," lausus Mahlapuu.
Loe lähemalt kiirmoekettide kasvuplaanidest tänasest Äripäeva paberlehest.
Autor: Alyona Stadnik, Kiiev, Ave Lepik

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.13, 08:54
Apranga tuleb uute kaubamärkidega
Apranga Groupi müügi-ja turundusjuht Irma Marcinkiene ütles, et sellel aastal on ettevõttel plaan tutvustada uusi kaubamärke Baltikumi turul.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 14:25
Paljudel tööstus- ja laohoonetel jätkuvalt tuleohutusülevaatus tegemata: Forus on ettevõtetele oluliseks partneriks
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele