• OMX Baltic−0,25%294
  • OMX Riga0,01%916,85
  • OMX Tallinn−0,19%1 974,66
  • OMX Vilnius0,06%1 233,75
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,11%9 266,39
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,34
  • OMX Baltic−0,25%294
  • OMX Riga0,01%916,85
  • OMX Tallinn−0,19%1 974,66
  • OMX Vilnius0,06%1 233,75
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,11%9 266,39
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,34
  • 19.03.13, 05:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirmood rebib

Uued kiirmoebrändid tegutsevad Eesti turul edukalt ja ähvardavad senistelt tegijatelt turgu üle võtta.
Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja, Poola börsiettevõtte LPP S.A. tütar LPP Retail Estonia OÜ, kasvatas möödunud aastal kaupluste käivet 18%. See oli märkimisväärselt suurem kasv kui jaekaubanduse 7% kasv tervikuna. Ettevõtte kasum ulatus peaaegu 1,5 miljoni euroni. "Ei oskagi midagi erilist esile tuua - ju oleme siis oma tööd hästi teinud," kommenteeris LPP Retail Estonia juhatuse liige Hendrik Ilja Pass.
Ühe käibekasvu tegurina tõi Pass välja brändikontseptsiooni Mohito edu. Lisaks Mohitole haldab firma veel kauplusekette Reserved, Cropptown ja House. Eelmisel aastal tuli LPP Retail Estonia välja kahe uue Mohito kauplusega, Tartus ja Pärnus.
"Teiseks teguriks võib olla 2011. aasta esimese poolaasta madalam võrdlusbaas, sest kõige suurem käibekasv võrreldavates kauplustes oli just I ja II kvartalis," nimetas Pass.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kolmandana nimetas ta brändide õnnestunud kollektsioone. "Kokkuvõtvalt võib öelda, et meie strateegia töötab hästi, klientidele meie kauplused meeldivad ja nii see tulemus tuleb," lausus Pass.
Eesti kapitalil põhineval A&G Kaubanduse ASil ei olnud lõppenud aasta nii edukas kui 2011. "Eelmisel aastal võtsid konkurendid turuosa ära ja ka inimesed on ettevaatlikumad - vähem on emotsioonioste," kommenteeris A&G Kaubanduse tegevjuht Anu Mahlapuu.
2011. aastal ulatus ettevõtte käive 11,4 miljoni euroni, kasvades 11,2%. Eelmise aasta käivet ei osanud Mahlapuu veel kommenteerida, kuid tõdes, et tänavu loodetakse eelmisega võrreldes paremat aastat. "Oleme mõõdukalt optimistlikud," lausus Mahlapuu.
Loe lähemalt kiirmoekettide kasvuplaanidest tänasest Äripäeva paberlehest.
Autor: Alyona Stadnik, Kiiev, Ave Lepik

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele