Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hiinlastele meeldib kanarestoran KFC
Kanarestorani KFC emaettevõte Yum Brands Inc teatas kolmapäeva õhtul kvartaalsed tulemused oma suurimal turul Hiinas, kus neil läks hästi - müük kasvas 15 protsenti.
Eelmisel aastal takistas Hiinas müüki linnugripipuhang, mis tekitas toiduohutuse paanika ja vähendas kanaliha nõudlust.
Kanarestorani KFC müük tõusis Hiinas teises kvartalis aga 21 protsenti. Pitsarestoranide Pizza Hut Casual Dining tulemused jäid aga samaks.
Analüütikud prognoosisid Hiinas teises kvartalis Yumi müügi 11,4protsendilist kasvu. Eelmise aasta samal vähenes Hiinas müük aga 20 protsenti.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.