Teine telefon, mis võiks kanda nime iPhone 6L, saab 5,4tollise ekraani. See peaks konkureerima Samsungi Galaxy Note’iga – seadmega, mis hägustab piire nutitelefoni ja tahvelarvuti vahel.
Mõne asjatundja hinnangul jõuab 6L müüki alles oktoobris või novembris, samas kui väiksem mudel peaks poodi jõudma septembri keskel.
Ilmselt saavad mõlemad telefonid eelkäijatest kiirema kiibistiku, aku parema eluea, rohkem mälu ja parema kaamera. Huvitav on aga see, et uued iPhone’id saavad kiibi NFC (Near Field Communications), mis tähendab jõulist sammu mobiilimaksete poole. NFC-tehnoloogiaga saab teha lähiväljas kontaktivabasid makse- ja autentimistoiminguid. Kindlasti on Apple arendanud iPhone 5s-il debüteerinud sõrmejäljelugejat, mida hakatakse kasutama maksete tegemisel.
Uus maksevahend. Apple’il on praegu umbes 800 miljonit iTunesi kontot koos inimeste krediitkaardi andmetega. Seni on neid kontosid kasutatud vaid Apple’i enda keskkonnas, mis on seni suhteliselt väike, võrreldes üldise jaeturuga. Apple hoiaks uudse mobiilse rahakotiga inimesed enda ökosüsteemis, suurendaks lojaalsust brändile ning teeniks kõige selle käigus rohkem raha.
Nädala alguses kirjutas Bloomberg News, et Apple on löönud käed kolme suurima kaardimaksefirmaga – Visa, MasterCard ja American Express. Väidetavalt kinnitatakse seda uudist teisipäevasel üritusel. Kui see vastab tõele, võivad inimesed hakata poekassas maksma vaid oma telefoni puudutamisega.
Nutikell. Veel kuu aega tagasi ei oodanud keegi, et Apple juba septembri alguses nutikellaga välja tuleb. Ootused kasvasid poolteist nädalat tagasi, kui tehnoloogiale pühendatud veebileht Re/code väitis, et Apple plaanib teisipäeval esitleda vähemalt üht kantavat tehnoloogiat.
Wall Streeti ilmselt kõige hinnatum Apple’i analüütik, ettevõttes Piper Jaffray töötav Gene Munster hindab niinimetatud iKella turule paiskamise tõenäosuseks 50%. Aga isegi kui me seda uut seadet teisipäeval näeme, ei jõua see poodi ilmselt veel niipea – kell oleks Apple’ile täiesti uus tootekategooria ja nii värskeid asju on Apple tavaliselt esitlenud palju kuid enne müüki paiskamist. Esimest iPhone’i tutvustas Steve Jobs koguni viis kuud enne, kui see kauplustesse jõudis. iPadi tuli oodata kolm kuud.
iWatchi, või mis iganes nime uus seade saab, tuleb oodata vähemalt järgmise aastani – sellised on kuulujutud. Võib arvata, et need peavad ka paika, sest muidu oleks allhankijate kaudu lekkinud juppe või koguni terveid seadmeid.