Dmitri Volov • 25 oktoober 2014
Jaga lugu:

Kuidas vestluspartnerit tõhusalt veenda ja mõjutada?

DVSP Consulting koolitaja Dmitri Volov
DVSP Consulting koolitaja Dmitri Volov  Foto: Meeli Küttim

Arizona State University emeriitprofessor Robert B. Cialdini on uurinud ligi 30 aastat tegureid, mis tõstavad oluliselt võimalusi mõjutada ja veenda teisi inimesi.

Ta on määratlenud 6 peamist mõjutamisstrateegiat, mille põhjalik tundmaõppimine aitab nii müügi-, läbirääkimis- kui juhtimissituatsioonides veenda teist inimest nägema olukordi teie vaatevinklist.

Kõikide nende strateegiate kasutamisel peab loomulikult alati silmas pidama ka õhukest piiri mõjusa suhtlemise ja ebaeetilise manipuleerimise vahel.

Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee kõikide mõjutamisstrateegiate selgitusi.

 

 

 

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt