Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lugude jutustamine - tuleviku turundaja vajalik oskus

    Alex Marks, River Group (UK)Foto: Best Marketing

    Hea lugude jutustamise oskus ei ole veel kunagi nii tähtis olnud kui praegu ning edukaks sisuturunduseks on vaja nii teadust kui kunsti, kinnitab turunduskonverentsi "WAZZAP? Turundustrendid 2015" esineja, sisuturunduse ekspert Alex Marks.

    WAZZAP? on traditsiooniline kahepäevane turunduskonverents, mis annab ideid ja inspiratsiooni järgmise turundusaasta planeerimiseks.

    WAZZAP? toimub 11. - 12. novembril 2014 Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses

    Korraldaja: Best Marketing | Äripäev AS

    Kava ja registreerimine: WAZZAP? Turundustrendid 2015

    Klient ei mõista alati sisuturunduse ideed ning ajab seda segi PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. Sisuturunduses see aga enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada?
    Oluline on mõista, et sisuturunduse üks tähtsamaid omadusi on autentsus, ehtsus. Üks põhjusi, miks sisuturundus on osutunud nii populaarseks, on see, et ta pakub tarbijatele midagi väärtuslikku. Brändid peavad ümber hindama, mida nad inimestele tähendavad ja mis väärtust pakuvad, ning looma selle põhjal oma sisuturunduse väljundeid. Sisuturundus, mis lihtsalt karjub tarbijale näkku (nagu reklaam), on määratud läbi kukkuma.
    Et mitte kuivi PR-tekste toota, võtavad paljud brändid ka ise tööle ajakirjanikke või ajakirjanduslike oskustega inimesi. Hea lugude jutustamise oskus ei ole veel kunagi nii tähtis olnud kui praegu. Praegu teevad seda tööd ajakirjanikud, aga tulevikus on taolised oskused oluline osa sellest, mida tähendab olla turundaja.
    Kuidas lahendada eetilist probleemi väljaannete puhul, kes peaksid tootma ajakirjanduslikku sõltumatut sisu, kuid samas avaldavad ka native reklaame ja bränditud sisu? Kas väljaanded peaksid eristama bränditud sisu ajakirjanduslikust sisust või märgistama seda kuidagi?
    Ma leian, et märgistamata branded content'i kasutamine väljaandes on täiesti eetiline siis, kui on selge, et see väljaanne kuulub antud brändile. Näiteks mõne ostukeskuse ajakiri vms. Kõigil muudel juhtudel peaks olema bränditud sisu juures selgeks tehtud, kes selle promotsiooni taga on.
    Põhiprobleem peitub aga tavaliselt teostuses. Sageli avaldatakse asjakohatuid, isegi sisutühjasid, anonüümseid artikleid võimalikult intrigeeriva pealkirjaga, kuid pikas perspektiivis ei tee see brändile head. Vaja on tõelist relevantsust ja tugevamat integreerimist väljaande ja selles kajastatavate teemadega. Tarbijad ei ole idioodid ja neid ei tasuks vastavalt kohelda. Selline lähenemine on nii efektiivne kui ka eetiline.
    Lõppude lõpuks seisneb sisuturundus õige sõnumi esitamises õigele inimesele õigel ajal. Tänapäeva äri kontekstis on selleks vaja nii teadust kui ka kunsti.
     
    Alex Marks räägib sisuturundusest põhjalikumalt oma workshopis 11. novembril 2014 turunduskonverentsi WAZZAP? Turundustrendid 2015 raames. 
    Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht
  • Hetkel kuum
Seotud lood

TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Suurpank langetas tehnoloogiahiiglaste hinnangut
Sel nädalal muutis Šveitsi investeerimispank UBS enda aktsiasoovituse kogu tehnoloogiakuuiku suhtes ostusoovituse asemel neutraalseks.
Sel nädalal muutis Šveitsi investeerimispank UBS enda aktsiasoovituse kogu tehnoloogiakuuiku suhtes ostusoovituse asemel neutraalseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.