Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
E-pomm ja e-kuul? Kas oled neile mõelnud?
Müügikasvu coach Indrek SaulFoto: erakogu
Mõni aeg tagasi kutsuti mind esinema konverentsile teemal ”Kuidas e-turunduses paremini sihtida”. Meelde tuli lugematu arv e-kirju oma spämmifolderis, mida lugedes jääb tunne, nagu üritaks keegi tuumapommiga Bin Ladenit tabada, tõi kehva sihtimise kohta võrdluse müügikasvu coach Indrek Saul.
Sihtimise tagajärgi pole keeruline tunnetada – inimeste pahameel, opt-out, mustad nimekirjad, ettekirjutused andmekaitse inspektsioonilt jms.
Mind huvitas, kas lisaks tunnetamisele on keegi kehva sihtimise tagajärgi ka mõõtnud - arvutanud, kui palju opt-out'iga tulevast käivet kaotati ja kuidas see mõjutab otsepostituse summaarset tasuvust.
Loe
Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, millistele järeldustele Indrek Saul jõudis.