Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Alibaba astub Microsoftile ja Amazonile kannale
Alibaba pilvandmetöötuse osakond, Aliyun, on välja tulnud tehisintellekti platvormiga, mis hakkab konkurentsi pakkuma Microsoftile ja Amazonile, vahendab CNBC.
Platvorm, mida kutsutakse DT PAI-ks, võimaldab arendajatel ja ettevõtetel, mis kasutavad
Alibaba e-kaubanduse veebilehti, analüüsida suuri infohulkasid eesmärgiga prognoosida tarbijate käitumist ja tööstusharu trende.
Teave võib aidata firmadel välja selgitada seda, millised tooted turule paisata, mis tarbijatele meeldib ning kuidas läheneda individuaalsetele klientidele.
Alibaba sõnul plaanitakse platvormi edasi arendada selliselt, et ostlejad võivad pildistada riietust võõra seljas ning selle üles laadimisel juhatatakse nad veebilehele, kust nad saavad selle riideeseme ka omale soetada.
Alibaba on viimasel ajal palju panustanud oma pilveteenuse arendamisesse eesmärgiga laiendada oma äritegevust. 2015. aasta teises kvartalis kasvas Alibaba pilvandmetöötluse ja internetitaristu müügitulu võrreldes aasta varasemaga 106%.
Hiina e-kaubanduse hiid valis eelmisel nädalal Singapuri oma uueks andmekekuse ja rahvusvahelise pilveosakonna peakorteri asukohaks, kuna ettevõte tahab suurendada oma mõjuvõimu Aasias.
Alibaba usub, et nende samm aidata läbi oma pilveteenuse rahvusvahelistel ettevõtetel
Hiina turule siseneda, annab neile eelise
USA rivaalide,
Amazoni ja
Microsofti ees.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.