• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 25.09.15, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen otsib skandaali süüdlasi

Volkswagen korraldab sisejuurdluse, et välja selgitada, kes on vastutav õhusaastetestide tulemuste petmises, kirjutab CNN Money.
Volkswagen võltsis toksiliste heitmete tulemusi
  • Volkswagen võltsis toksiliste heitmete tulemusi
  • Foto: epa
Ettevõte on teatanud, et isikud, kes on vastutavad õhusaastetestide tulemuste võltsimise eest, seisavad silmitsi tõsiste tagajärgedega, samuti lubab Volkswagen teha koostööd Saksa võimudega.
USA keskkonnakaitseamet teatas, et osale 2008.-2015. aastal välja lastud Volkswageni diiselmootoriga autodele on peale paigaldatud tarkvara, mis võimaldas võltsida heitmete tulemusi. Tarkvara tuntakse katkestusseadmete nime all.
Töötajad, kes on selle eest vastutavad, võivad silmitsi seista petmise süüdistusega, süüdi mõistes ähvardab neid suur rahatrahv kuni 360 päevapalga ulatuses ning kuni kümneaastane vanglakaristus. Saksa seaduste kohaselt võib pettuses süüdimõistmise korral vangi minna kuni viieks aastaks, „eriti raskekujuliste juhtumite“ puhul aga ka kuni kümneks aastaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Volkswagen on end aastaid nimetanud jätkusuutlikuks autotootjaks ning ettevõtte nii-öelda puhtad diiselautod on olnud ostjate seas väga populaarsed.
INSEADi ärikooli professor Theo Vermaelen ütles CNNile, et Volkswagen on end pidanud „rohelise auto“ ettevõtteks ning kasutanud seda pikka aega oma turundusstrateegiana.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele