Äripäev • 5. oktoober 2015 kell 11:15

Maailma kalleim bränd on jätkuvalt Apple

Apple on maailma kalleim bränd.  Foto: Bloomberg

Maailma kalleim bränd on Apple, selgus Interbrandi koostatavast kaubamärkide TOP 100st.

Apple’i väärtuseks hindas ettevõte 170,2 miljardit dollarit. Teisel kohal on Google 120,3 miljardi dollariga, selgub Interbrandi kodulehelt. Need kaks Ameerika ettevõtet troonivad juba kolmandat aastat kõige kallimate kaubamärkide edetabeli tipus.

Apple on Interbrandi hinnangul aastaga oma väärtusele lisanud 43 protsenti, Google 12.

Teistest IT-brändidest oli esikümnes IBM (72,2 mld dollarit ja 4. koht), Microsoft (67,6 mld ja 5. koht), Samsung (45,2 mld ja 7. koht) ning Amazon (37,9 mld ja 10. koht).

Heitgaasiskandaali sattunud Volkswageni brändi paigutas ettevõte 35. kohale, hinnates selle väärtuseks 12,5 miljardit dollarit.

Kogu TOP 100 saad vaadata siit.

Interbrand on brändide analüüsi, juhtimise ja nõustamisega tegeleva Omnicomi tütarettevõte, kes avaldab igal aastal 100 kõige kallima brändi edetabeli. Reitingu koostamisel on aluseks kolm aspekti: brändi toodete või teenuste finantsnäitajad, brändi tähtsus tarbijale ning brändi mõju valdkonna hindadele.

Hetkel kuum