• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Google isesõitva auto projekt on rivaalidele alla jäänud

    Foto: EPA

    Kunagi peeti Googlet isesõitvate autode vallas liidriks, kuid nüüdseks on ettevõte kaotanud oma eelise teistele ettevõtetele, kes püüdlevad praktilisema ning vähem ambitsioonika isesõitva auto poole, tõdevad projektiga varasemalt seotud olnud allikad.

    “Nad vajavad partnerit, tugevat müüki ning strateegiat,” sõnas Global Automotive Practice’i strateegia analüüsi juht Roger Lanctot, vahendab Bloomberg.
    Google’i projekt algas 2009. aastal – kaua enne seda, kui autotootjad ja teised ettevõtted hakkasid tõsiselt kaaluma tehnoloogia arendamist.
    Singapuris hakkas käesoleva aasta augustist tööle aga isesõitev takso ning Google ei olnud algatusesse kaasatud.
    Ka populaarne sõidujagamise teenus Uber hakkab peagi pakkuma võimalust kasutada isesõitva Volvo maasturi teenust Pittsburghis.
    Tesla Motors aga pakub osaliselt isereguleerivaid seadmeid oma enam kui 70 000 elektriautos. Endiste Google'i auto projektimeeskonna poolt loodud idufirma Otto aga töötab välja isesõitmise süsteemi veoautodele.
    “Google’l on jätkuvalt ebatäiuslik süsteem ning neil puudub turule minekuks kindel plaan,” sõnas Speak With Me juht Ajay Juneja.
    Üheks põhjuseks on kahtlemata Google’i emafirma väljakutse muutmaks katsetusjärgus olevad projektid kasumlikuks äriks ning piisav arendustöö enne tehnoloogia avalikustamist.
    Tarkvara peab olema õpetatud toime tulema kõigi võimalike ettearvamatute olukordadega. 
    Üheks põhjuseks, miks Google ei ole kiirustanud süsteemi turuletoomisega on see, et tesides osaliselt automatiseeritud autosid, avastati, et inimesed ei ole tähelepanu hajudes võimelised piisavalt kiiresti reageerima ning vajadusel juhtimist üle võtma. Seetõttu otsustati panustada pigem täiesti automatiseeritud autode loomisele.
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Massiimmigratsiooni hirmujutu ees põnnamine hoiab majandust kinni
Ülirange sisserännu kvoodi asendamisele mõistlike kitsendustega ei järgne massiimmigratsiooni ega äärmusrahvuslike mõtete populaarsuse plahvatuslikku tõusu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ülirange sisserännu kvoodi asendamisele mõistlike kitsendustega ei järgne massiimmigratsiooni ega äärmusrahvuslike mõtete populaarsuse plahvatuslikku tõusu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Wolti ja Supercelli investorid toovad Soome börsile uue SPACi
Wolti ja Supercelli investeerinud idukapitalifirma Lifeline Ventures on Helsingis börsile viimas uut firmaostufirmat (SPAC), mille eesmärk on osta osalus tulevases ükssarvikus.
Wolti ja Supercelli investeerinud idukapitalifirma Lifeline Ventures on Helsingis börsile viimas uut firmaostufirmat (SPAC), mille eesmärk on osta osalus tulevases ükssarvikus.
Klotsifirma lööb keset pandeemiat rekordeid
Taani mänguklotside tootja Lego on keset pandeemiast tingitud koduspüsimist tõeliselt õitsele puhkenud, kasvatades kõvasti nii käivet kui ka kasumit.
Taani mänguklotside tootja Lego on keset pandeemiast tingitud koduspüsimist tõeliselt õitsele puhkenud, kasvatades kõvasti nii käivet kui ka kasumit.
Euroopa andis Tallinna Haigla ehitamisele rohelise tule Puudu on 140 miljonit
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.