Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas kliendi usaldust võita?

    Pipedrive`i kontor Tallinnas.Foto: Meeli Küttim

    Väljaanne Entrepreneur annab nõu, mil viisil ettevõtja oma kliendi usaldust saab võita.

    Väljaanded Entrepreneur ja Forbes annavad nõu, mil viisil seda teha võiks.
    Ole unikaalne. Ettevõtja ei tohiks ära hirmuda sellest, et tema idee pole originaalne, tähtis on leida õige nurk, kuidas oma ideed esitleda.
    Ole meeldejääv. Raba statistikaga ning võida oma kliendi tähelepanu teadmistega. See eeldab, et sa oled põhjalikult kursis sellega, mis sinu ettevõtte sektoris toimub ning oskad enda jaoks lahti mõtestada iga uudse lähenemise ja trendi.
    Suur teadmistepagas tekitab inimestes usaldust ning tõstab mainet. Isegi, kui lepingu sõlmimiseni ei jõuta, jätsid sa endast suure tõenäosusega positiivse mulje ning sinult saadud teadmisi võidakse mainida ka teistel ärikohtumistel.
    Ole meelelahutuslik. Üks peamisi viise, kuidas oma kliendile silma jääda ning usaldust ehitada, on olla meelelahutuslik ja lõbus. Entrepreneur toob siinkohal näitena Buzzfeedi, kes on loonud endale lõbusa veebikeskkonna, kus ringi uurima hakates möödub aeg lennates. See pole aga juhuslik: Buzzfeedi veebileht on loodud meelelahutusikus võtmes, mistõttu võib eeldada, et inimene justkui lülitab end välja ning naudib veebilehele postitatud sisu.
    Kriitikud võiksid siinkohal öelda, et Buzzfeed ongi meelelahutuskanal, mistõttu on nad ka meelelahutuslikud. Kuigi see on tõsi, on tähtis meeles pidada, et meelalahutuslikuks ja inimestele huvitavaks võib muuta iga veebisaidi ja teema, pole vahet, kas see on meelelahutus, ehitus või kinnisvara.
    Ole läbipaistev. Läbipaistvus on iga ettevõtte puhul oluline ning partnerlussuhete aluseks. Kliendid on targad ning mõistavad õige pea, missugune ettevõte ajab ausat asja ning missugune mitte. Ausus on ettevõtluse üks nurgakive ning kui firma ei vassi, tekitab see automaatselt usaldust.
    Läbipaistvuse tagamine võib sõnades olla aga lihtsam kui tegudes. Ära karda tunnistada oma eksimusi ega püüa tehtud vigu valetamise abil parandada. Parem teata oma probleemidest võimalikult vara ning käi välja võimalikud viisid olukorra parandamiseks.
    Ära peta ootusi. Concreto Marketingi ning Research Now poolt koostatud küsitluse tulemustest selgub, et kui kliendid usaldavad brändi, julgeb 83% neist seda ka teistele edasi soovitada, 82% vastanuist märkis, et nad on valmis tooteid ise edasi kasutama.
    Kliendi usalduse võitmise üks peamisi aspekte on hea teenindus. Väljaanne Forbes kirjutab, et kvaliteetne suhtlus kliendiga peaks tulema pigem loomulikult kui olema ette planeeritud tegevus: mida kauem sa strateegilist plaani lihvid, seda vähem aega jääb sul kliendiga tegelemiseks.
    Mõistagi ei pruugi iga suhtlus kliendiga minna nagu lepase reega. Tähtis on aga meeles pidada, et püüelda tuleb alati kvaliteedi poole ning püüda ületada oma klientide ootuseid.
  • Hetkel kuum
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Investorite kunagine lemmikaktsia on vajunud sügavale sohu Analüütikud hindavad, kas tegemist on ostukohaga
Koroonaajal suure edu saavutanud Pfizer on nüüdseks kaotanud üle poole oma tippväärtusest. Analüütikud selgitavad, kas languse taustal võiks terendada ostukoht.
Koroonaajal suure edu saavutanud Pfizer on nüüdseks kaotanud üle poole oma tippväärtusest. Analüütikud selgitavad, kas languse taustal võiks terendada ostukoht.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.