Kui tõesti peaks juhtuma, et üks või mõlemad uutest laevadest ei jõua ka jaanuari alguseks Eestisse, siis rendime tehastelt saadavate trahvide eest asenduslaevad, lubas Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm.
- Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm. Foto: Andres Haabu
„Juba täna katavad tehaste makstavad trahvid valdavalt asenduslaevade kulud. Seega olgu ümber lükatud jutt, et saarte vahele jääb sõitma vaid kaks laeva,“ rõhutas Kalm.
Vastavalt Tallinna Sadama tütarettevõtte TS Laevad OÜ ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lepingule käivitas TS Laevad OÜ oktoobrist parvlaevaliikluse Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinil. Kuni uute parvlaevade saabumiseni on laevaliiklus tagatud asenduslaevadega.
Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm kinnitab, et laevaliiklus saab igati tagatud. „Varuplaan asenduslaevadega on meil kokku lepitud vähemalt aasta lõpuni ja selleks ajaks soovime ära tuua uutest parvlaevadest kaks. Parvlaevaliiklus mandri ja suursaarte vahel on tagatud ka jaanuarist – loodetavasti juba uute parvlaevade abil.
Kuni selle aasta lõpuni teenindavad Virtsu-Kuivastu liini parvlaevad Hiiumaa ja Ionas ning Rohuküla-Heltermaa liini parvlaevad Regula ja St.Ola. Oktoobris on Saaremaa liinil ka parvlaev Harilaid, lisas Tallinna Sadam oma pressiteates.
Seotud lood
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.