• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 27.12.16, 17:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USAs kulutatakse 10 miljardit dollarit soovimatutele kingitustele

Olgu siis tegemist vale värvi, suuruse või stiiliga – üle pooled ameeriklased ütlevad, et neile ei meeldi vähemalt üks pühadeks saadud kingitus.
USAs kulutatakse meeletu summa soovimatutele kingitustele
  • USAs kulutatakse meeletu summa soovimatutele kingitustele
Kui võtta keskmiseks kingituse hinnaks 31 dollarit, siis tuleb kokku üsna suur summa, vahendab CNBC. Kokku raiskavad ameeriklased iga aasta üle 9,5 miljardi dollari soovimatutele kingitustele, selgub finder.comi raportist. Veebileht küsitles novembris enam kui 2000 täiskasvanut.
Enim soovitakse kingiks saada riietusesemeid ja ehteid, nendele järgnevad majapidamistarvikud, kosmeetika ning parfüümid ja raamatud.
Isegi kui kingitus saajale ei meeldi, hoiab enamik need siiski alles, märkis Finder. Kõigest kolmandik vahetab kingituse poes ümber, üks viiest kingib edasi ning alla 5% annetab heategevuseks või viskab lihtsalt minema.
Üllatuslikult selgus, et kõige halvemad kingitused tulevad sõpradelt, järgnevad vanemad, ämmad-äiad ning partnerid, märkis Finder. Kingitusi tehes on kõige raskem valida sobivat kinki ülemusele ja ämmale. See on ka osaliselt põhjus, miks üha enam kingiostjaid otsustas sel aastal kinkekaardi kasuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 12:02
SEB: väikefirma vajab innovatsiooni, et murda välja mugavustsoonist
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele