Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Olerex ostab kuulsa Tallinna tankla

    Viimase kahe aastaga Eesti suurimaks kütusefirmaks tõusnud Olerex ootab konkurentsiameti luba, et omandada Tallinnas Linnu tee ja Sõpruse puiestee ristil aastaid asunud Kaubservi tankla.

    Ei ole mõtet rääkida sellest, kas eestlased tangivad välismaal või mitte, see on ilmselge

    Antti Moppel,
    Olerexi omanik
    „Kaubservi tankla on oma tuntuse ja klientuuri poolest erakordne kogu Eestis ja viimane tankla Tallinnas, mida soovisime osta,“ tõdes Olerexi omanik Antti Moppel ja loetles jaama plussidena üles suuruse, asukoha tiheda liiklusega tee ääres, ligipääsetavuse ja arvuka klientuuri.
    Jaama, mille omanikud soovisid kütuseärist väljuda, head omadused ei jäänud märkamata ka teistele, möönis Moppel. „Me ei olnud ainus pakkuja. Näitasime taas, et meile meeldiva asukoha eest maksame head hinda,“ kommenteeris ta.
    Olerexi omanik tõdes, et plaanis on jätkata keti kasvatamist, kuid märkis, et ühel hetkel paneb konkurentsiamet käe ette. Ka Kaubservi ostmine on praegu konkurentsiametis hindamisel. Kütuseturu kontsentratsioon läheneb küllastumispunktile ja on piirkondi, kus konkurentsiamet meil enam tanklaid juurde osta ei luba,“ selgitas Moppel. Suveks kerkivad aga uued Olerexi jaamad endise Tondi Favora ning Lukoili Vabaduse puiestee jaama asemel. Moppel lisas, et ka teisel poolaastal saab paar projekti ehitusküpseks ning mitu tükki on ettevalmistamisel juba järgmiseks aastaks. Koos Kaubservi jaamaga on Olerexil kokku 95 tanklat üle Eesti.

    2015: AS Lukoil

    2016: Mahta kütus, Raktoom

    2017: Favora

    Siiski tõdes Moppel, et karm kütuseaktsiisi tõus on pannud neid kärpima oma Lõuna-Eesti investeeringukava. Üldiselt ettevõte maapiirkondadesse uusi tanklaid avada ei plaani. Pigem tegeletakse olemasolevate käigus hoidmisega, möönis Moppel.
    Piiriülese äri kohta ütles Moppel, et vähemalt Leedu Olerexi tanklal ja ka samas majas töötaval Subway võileivakioskil läheb väga hästi. „Mida aeg edasi, seda rohkem näeme, kuidas meie klientidesse juurdub harjumus tankida Eesti asemel välismaal. Ei ole mõtet rääkida sellest, kas eestlased tangivad välismaal või mitte, see on ilmselge,“ märkis ta. Moppel avaldas, et just seetõttu kerkivad ka Läti ja Leedu turg ettevõtte arengukavas järjest tähtsamale kohale. Seni toiminud Olerexi maksekaardilahendus, mille alusel saab Olerexi kaardiga Läti ja Leedu suuremates tanklakettides soodushinda, inimesi enam ei rahulda, selgitas Koppel. „Kliendid nõuavad välisriikides veel tihedamat jaamavõrku, veel laiemat kaupade ja teenuste valikut, veel kiiremat ja paremat teenindust. Töötame selle suunas aktiivselt,“ kinnitas Moppel.
  • Hetkel kuum
Mihkel Nestor: kui hull on lugu investeeringutega? Üldse mitte nii hull
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Hõbe lõi kirkalt särama ja kipub kullast kasumlikumaks
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Setod protestivad: Koidula piiripunktis ootab sadu veokeid, riik tahab selle aga ööseks sulgeda
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Otseülekanne Pärnust: parim juht küsitleb mantlipärijaid
Täna selgub Pärnu juhtimiskonverentsil Eesti parim juht, Äripäeva PRO paketi omanikud saavad välja kuulutamisele eelnevast tippjuhtide aruteluringist osa otselülituse kaudu.
Täna selgub Pärnu juhtimiskonverentsil Eesti parim juht, Äripäeva PRO paketi omanikud saavad välja kuulutamisele eelnevast tippjuhtide aruteluringist osa otselülituse kaudu.