Tallinna Kaubamaja võttis esimese suurema jaeketina kasutusele Telia pakutava mobiilse rahakoti, mille kaudu saab nii maksta kui kliendikaarte kasutada.
- Selveri iseteeninduskeskkond Foto: Raul Mee
Telia teenust mTasku saab kasutada kõikides Kaubamaja, Selveri ning I.L.U. kauplustes, teatasid ettevõtted. Mobiilse rahakoti kaudu saab kasutada kliendikaarti, kui see on olemas, või teha mobiilimakseid, kui siduda enda pangakaart teenusega.
Kui pangakaart on lisatud, saab klient kiirelt maksta. „Näiteks iseteeninduspuldi saamiseks piisab nutitelefoniga mTasku maksemärgise QR-koodi või NFC-märgise skaneerimisest. Pärast kaupade skaneerimist ja puldi tagastamist hoidlasse tuleb mTaskuga makseterminali juures asuvat maksemärgist uuesti skaneerida, valida kassaekraanilt mTasku makse ning vajutada mobiiliekraanil „maksa“ nuppu,“ ütles pressiteate vahendusel Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaadi arendusjuht Rene Paats.
mTasku mobiilse rahakott arendati Telia, LHV, EveryPay ja Tallinna Kaubamaja Grupi ning kassalahenduste pakkujate Ektaco, ID Süsteemid, Nixor ja Laansoo & Trussmann koostöös. mTasku platvormi ja rakenduse peamine arenduspartner on Datanor OÜ ning olulised koostööparterid Tallinna Tehnikaülikool ja IDEMIA.
Seotud lood
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.