BonBoni pesufirma kavatseb börsile tulla

21. mai 2018, 14:30
BonBon Lingerie tegevjuht Jana Pikkur
https://www.aripaev.ee/storyimage/ea/20180521/NEWS/180529955/AR/0/AR-180529955.jpg

Eesti pesubränd Bonbon Lingerie OÜ on elavnenud ja jõud mobiliseerinud, siht on paari aasta pärast börsile tulla.

Kaks aastat tagasi omandas ettevõttest 70% strateegiline investor Wellman, endistel suuromanikel perekond Raudverel on Adepte OÜ kaudu osalus 30 protsenti. Jaanuari keskpaigas loksus lõpuks paika uus meeskond. Tegevjuhi ülesandeid täidab Jana Pikkur, kommunikatsiooni- ja turundusjuht on Triin Randloo. Hetkel on disainer Mirjam Mäeotsa, kuid Randloo sõnul saadakse endiselt hästi läbi ka asutaja Tiiu Roosmaga.

„Suurt brändi saab teha ainult suurte inimeste ja korralike süsteemsete protsessidega,“ ütles Wellmani juht Ivo Tahk. Tema sõnul on BonBon Eestis ülitugev. „See omab väga selget võimekust ka eksporditurgudel,“ ütles Tahk. „Kuna liigume ülesmäge, siis kasvavate müügi- ning tootmismahtude juures on meil plaanis ka paari aasta jooksul muutuda avalikuks, börsil noteeritud ettevõtteks,“ ütles Tahk.

Tuleb jõuda kasumisse

Koos uue juhtkonnaga laienesid ka BonBoni tootmis- ja laoruumid. Vanalt omanikult tulid kaasa kõik masinad.

Uue tegevjuhi Jana Pikkuri sõnul on Raudvered nüüd vaid vaiksed osanikud, kes aitavad know-how’ga. „Küsime nendelt nõu ekspordi, tarnete ja muu välisturgudel eduks vajaliku kohta,“ selgitas Pikkur.

Gregor Raudvere loodab, et uue juhtkonna eestvedamisel hakkab ettevõte teenima kasumit. „Lisaks tegeleme aktiivselt võlglastega, siis saab edasi kustutada ka Gemhilli võlgnevusi,“ sõnas Adepte juhatuse liige. 2012. aastal emiteeris kaubamärki BonBon Lingerie kasutanud AS Gemhill poole miljoni euro eest võlakirju, makstes intressi 8% aastas.

Bonboni kommunikatsiooni ja rahvusvahelise turunduse uus tegevjuht Triin Randloo tõi välja kaks lähemat eesmärki: tõusta tuhast Eesti turul ja siseneda Aasia turule.

Ekspordisihtidena nimetas Randloo Singapuri ja Indoneesia turge. „Stardipunkt on Singapur, kus oleme premium kaubamajas tugevalt kanda kinnitanud. Turunõudlust on ja partnerid, kellega jätkata samuti olemas“ kinnitas ta. Euroopas alustatakse müügiga 30. mail Taanis. Samuti rihitakse Saksamaa turgu, kus edasimüügiga tegelevad agendid. Kolmas suund on Venemaa.

Tahk soovib koos värske meeskonnaga teha BonBonist enda sõnul esimese tõelise Eesti brändi, mille toode valmib täielikult kodumaal, disainist tootmiseni. „Mitte sellise blää-blää Eesti brändi, mis toodab kusagil Aasias lapstööjõudu kasutades ja kleebib endale külge silte Euroopast ja Eestist,“ ütles ta. Tema sõnul ei saa premium bränd olla toodetud Aasias allhanget kasutades.

Bon Lingerie OÜ

  • Müügitulu 2016: 184 091 EUR
  • Ärikasum(kahjum) 2016: - 49 867 EUR
  • Töötajaid 2016: 33
  • Omanikud 2018: Wellman (70%), Adepte (30%)
  • Allikas: Äripäeva infopank
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
21. May 2018, 14:43

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing