Kantar Emori aprilli uuringust selgub, et Eesti inimestele enim meeldivate brändide edetabelit juhib jätkuvalt Kalev. Teisele kohale on tõusnud YouTube.

- Kalevi kommid.
- Foto: Eiko Kink
Üsna ligilähedase eelistajate osakaaluga mahuvad esikümnesse veel ERR, Selver, Google, Swedbank, Farmi, Telia, Maxima ja Facebook, vahendas Kantar Emor.
Kalev on edetabeli tipus püsinud selle uuringu läbiviimise algusest ehk 2009. aastast. Edetabeli eesotsas, 25 meeldivaima brändi seas, on aga jätkuvalt kõige enam nn digimeedia ja -meelelahutuse brände, neist kõrgeimale positsioonile jõudnud YouTube toetub eeskätt suurele populaarsusele noorte meeste seas, kommenteeris Kantar Emor.
Esikümnest langesid välja Gmail, Skype, SEB ja ETV (see liikus ERRi kui katusbrändi alla).
"Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat - valik tuli teha 157 nimetuse ja logo seast," selgitas Emori uuringuekspert Katrin Männaste.
Uuringus osales 1016 Eesti elanikku vanuses 15-74 aastat."
Brändide eelistuse edetabel 2018
KalevYouTubeERRSelverGoogleSwedbankFarmiTeliaMaximaFacebook
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!