• OMX Baltic−0,07%301,93
  • OMX Riga0,2%894,73
  • OMX Tallinn−0,08%2 067,84
  • OMX Vilnius0,36%1 201,82
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,23%8 740,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,07%301,93
  • OMX Riga0,2%894,73
  • OMX Tallinn−0,08%2 067,84
  • OMX Vilnius0,36%1 201,82
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,23%8 740,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 12.06.18, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mercedes jäi petutarkvaraga vahele

Saksamaa käskis Daimleril tagasi kutsuda 238 000 sõidukit, peamiselt Mercedes-Benzid, millele on paigaldatud tarkvara, mis aitab näita diiselmootori heitmeid tegelikust väiksemana.
Mercedes-Benz.
  • Mercedes-Benz.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Lisaks Volkswagenile ja teistele tootjatele on skandaal jõudnud nüüd ka Mercedesteni, Reutersi analüütikute hinnangul võib see tootjale maksma minna kuni 100 miljonit eurot. Samas ei ole tõendeid sellest, et tarkvara oleks „tahtlikult“ kavandatud heitmeteste petma, mis tõttu suuremat kahju pole oodata.
Tegemist on peamiselt Mercedes-Benzi diiselmootoriga C-klassi ja Vito mudelitega. Saksamaa transpordiministeeriumi hinnangul on Euroopas kuni 774 000 sellise probleemiga sõidukit, kuid ministeeriumi jõud hakkab peale ainult Saksamaal liiklevatele sõidukitele.
Daimler lubas teha ametivõimudega koostööd ning kinnitas, et on leidnud viisi kuidas tarkvara uuendada nii, et probleem laheneb. Tarkvara päritolu kohta tuleb eraldi uurimine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele