Anu Jõgi • 17. detsember 2018
Jaga lugu:

PRFoodsi käive kahanes

PRFoodsi selle aasta novembri auditeerimata konsolideeritud käive kahanes 10,5% ehk 1,0 miljoni euro võrra, võrreldes eelmise aasta novembriga.

PRFoodsi aktsionäride koosolek.  Foto: Andras Kralla

Ettevõtte teatel oli käibe langus prognoositav, kuna PRFoods vähendas madala marginaalsusega Norra lõhe vahenduskaubandust teistele kalatöötlejatele ning keskendub oma toodete, sh värske kala otsemüügile klientidele.

PRFoodsi novembri käive oli 8,6 miljonit eurot. Müüdud kogus kahanes 785 tonni ehk 44,7% võrra.

Novembri käive jagunes suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 6,1 miljonit eurot, Suurbritannia 1,1 miljonit eurot, Eesti 0,6 miljonit eurot, Läti 0,2 miljonit eurot, Kreeka 0,2 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,1 miljonit eurot, Itaalia 0,1 miljonit eurot ja Belgia 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

Suurim käibe kahanemine oli novembris kala ja kalafilee tootegrupis 0,7 miljonit eurot ehk 15,7% võrdluses eelmise aastaga. Käive kahanes ka kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 4,9% ning jäi võrreldes eelmise aastaga samale tasemele muude kalatoodete grupis.

Vaata seoseid nende isikute ja firmadega:
Jaga lugu:
Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas