Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Oskus suhelda viib äris kaugele
Meil kõigil on olnud vestlusi, nii tööl kui ka kodus, mis teevad meid ärevaks ning panevad kehvasti reageerima. Me muutume kaitsvaks ja ründavaks. Neid olukordi on aga võimalik lahendada, kirjutab portaal Inc.com.
Sellised reaktsioonid on elu loomulik osa, eriti siis, kui oled näiteks juhina tugeva surve alla sattunud. Need olukorrad muudavad inimese vestlustes ja juhtimises ebaefektiivseks. Suutmatus oma emotsioone kontrollida võib meie karjäärile ja suhetele laastavalt mõjuda.
Juba aasta lõpus ettevõtetele avanev digivärav pakub kauaoodatud lahendusi ühtsel riigiametite platvormil. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtja digivärava projektijuht Anneli Sander on seda meelt, et tulevikus saab pea kogu suhtlemine riigiga käia läbi selle.