Kiirustamine, hektiline päevakava ning pidev vajadus töö juures keeristorme lahendada kahjustavad nii töötajat, aga väljenduvad ka negatiivselt terve ettevõtte kasuminumbris, leiti Nordic Business Forumil Helsingis.

- Töötajal on sageli keeruline ülemusele selgitada, kui oluline on tema töös aeg, rääkis Nordic Business Forumil WhiteSpace at Worki tegevjuht Juliet Funt uuringule tuginedes.
- Foto: Nordic Business Forum
"Töötame tihti nii, et meil ei ole aega isegi pissida," alustas WhiteSpace at Worki tegevjuht Juliet Funt oma ettekannet, imiteerides samal ajal pidevalt kiirustavat töötajat. "Kui inimestel ei ole aega mõelda, siis äri kannatab. See probleem on praegu ligi 80 protsendil ettevõtetest, et inimesed upuvad keeristormidesse ja info üleküllusesse," kirjeldas ekspert probleemi.
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.