Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Edelaraudtee saatis vanad reisirongid metallipuruks
Tallinn-Väike rongijaamas seisnud vanad reisirongid, mis kuulusid Marcel Vichmanni Edelaraudteele, viidi Kuusakoskisse ja neist sai metallipuru.
Praegu võib veel eelmisel kümnendil Eestis Edelaraudtee reisijaid vedanud vedureid ja vaguneid näha sõitmas näiteks Kasahstanis ja Tadžikistanis.
Foto: Raul Mee
Ettevõtte tegevjuht Alar Pinsel ütles, et ettevõtte tegevus on sisuliselt peatunud, kuid mõned laiaistmelised reisivagunid õnnestus vanametalliks tegemise asemel ka Kesk-Aasiasse müüa.
"Kahju on, hakka või nutma," sõnab 32 aastat Eidaperes jaamakorraldajana töötanud Viivi Hansumäe seoses Lelle–Pärnu raudteelõigu sulgemisega. Laupäeval lõppes 90 aastat väldanud Pärnu reisirongiliiklus, kui suvepealinna sõitis viimane reisirong.
Edelaraudtee on neile kuuluva Lelle–Pärnu lõigu pärast nõutu – kas peaks ootama riiklikku tellimust, et raudteed mööda saaks hakata vedama materjali Rail Balticu (RB) ehituseks või tuleb rööpad-liiprid üles korjata, kirjutab Eesti Päevaleht.
Valitsus otsustas Edelaraudteega peetavast 2,8 miljoni eurosest kohtuvaidlusest maksta ennetavalt 1,7 miljonit eurot ja sellega pääseda võimalike viiviste suurenemisest.
Ärikeskkonnas, kus kulud kasvavad ja ostujõud on surve all, peab iga ettevõtja otsima viise teha oma tooted ja teenused kliendile kättesaadavamaks. Kuidas seda teha? Placet Järelmaks pakub erakordset lahendust: igal e-poel on nüüd võimalik pakkuda oma klientidele võimalust tasuda kauba või teenuse eest kuni kuue kuu jooksul ja seda täiesti 0% lisakuluga!