• OMX Baltic0,69%303,68
  • OMX Riga0,27%870,33
  • OMX Tallinn0,26%1 985,08
  • OMX Vilnius0,99%1 193,86
  • S&P 500−0,77%5 606,91
  • DOW 30−0,95%40 829
  • Nasdaq −0,87%17 689,66
  • FTSE 100−0,34%8 567,91
  • Nikkei 225−0,14%36 779,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,86
  • OMX Baltic0,69%303,68
  • OMX Riga0,27%870,33
  • OMX Tallinn0,26%1 985,08
  • OMX Vilnius0,99%1 193,86
  • S&P 500−0,77%5 606,91
  • DOW 30−0,95%40 829
  • Nasdaq −0,87%17 689,66
  • FTSE 100−0,34%8 567,91
  • Nikkei 225−0,14%36 779,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,86
  • 30.11.19, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötaja kommenteerib internetis, ettevõtja saab kahjunõude. Mida peale hakata?

Internetikommentaatorid on viimasel ajal saanud sadu nõudekirju väidetava laimu eest, kampaania kriitikute sõnul pole nõuded sageli põhjendatud ja kummaline on see, et töötajate käitumise eest internetis püütakse panna vastutama tööandja.
Hedman Partnersi vandeadvokaadid Urmas Kiik ja Toomas Seppel.
  • Hedman Partnersi vandeadvokaadid Urmas Kiik ja Toomas Seppel.
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
Nõudekirju ühendab laias laastus üks mall: sellega küsitakse 3000 eurot kahjutasu ja pealt 500 euro menetluskulu. Kirjale reageerimata jätmise korral lubatakse minna kohtusse ning hoiatatakse, et sellisel juhul võivad üksikasjad ka meediasse jõuda. Tihtipeale pärinevad need kirjad ühest allikast: nõuete esitajaid esindab advokaadibüroo EmeraldLegal vandeadvokaat Robert Sarv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.04.25, 09:24
Kuidas valida oma ettevõttele internet, mis ei vea alt ka viie aasta pärast?
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele