Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Töötaja kommenteerib internetis, ettevõtja saab kahjunõude. Mida peale hakata?
Internetikommentaatorid on viimasel ajal saanud sadu nõudekirju väidetava laimu eest, kampaania kriitikute sõnul pole nõuded sageli põhjendatud ja kummaline on see, et töötajate käitumise eest internetis püütakse panna vastutama tööandja.
Hedman Partnersi vandeadvokaadid Urmas Kiik ja Toomas Seppel. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Nõudekirju ühendab laias laastus üks mall: sellega küsitakse 3000 eurot kahjutasu ja pealt 500 euro menetluskulu. Kirjale reageerimata jätmise korral lubatakse minna kohtusse ning hoiatatakse, et sellisel juhul võivad üksikasjad ka meediasse jõuda. Tihtipeale pärinevad need kirjad ühest allikast: nõuete esitajaid esindab advokaadibüroo EmeraldLegal vandeadvokaat Robert Sarv.
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.