• OMX Baltic0,07%292,19
  • OMX Riga−0,18%910,09
  • OMX Tallinn0,09%1 898,29
  • OMX Vilnius−0,01%1 261,52
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 100−0,06%9 639,77
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,02
  • OMX Baltic0,07%292,19
  • OMX Riga−0,18%910,09
  • OMX Tallinn0,09%1 898,29
  • OMX Vilnius−0,01%1 261,52
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 100−0,06%9 639,77
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,02
  • 27.12.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õlletootja: kõige soomlaslikum tegu on investeerida Eestisse!

Eestis tootes põrkud ootamatu ja tohutu bürokraatiaga, kuid siin tegutsemisel on palju eeliseid, leiab Eestis õlut tootev soomlane Pyry Hurula.
Sori Brewingu kaasasutaja Pyry Hurula sõnul tuntakse Eesti riiki hästi, kuid nende Soome taust ei huvita väga kedagi. Soomest Eestisse tootma tulles tekitas see tema sõnul Soomes palju kära.
  • Sori Brewingu kaasasutaja Pyry Hurula sõnul tuntakse Eesti riiki hästi, kuid nende Soome taust ei huvita väga kedagi. Soomest Eestisse tootma tulles tekitas see tema sõnul Soomes palju kära.
  • Foto: Markus Lehto
Viis aastat Eestis tegutsenud pruulikoja Sori Brewing kaasasutaja Pyry Hurula sõnul tasub neil enda toodangut eksportida kui Eesti õlut, rääkis ta Äripäevale Helsingis start-up'ide ja investorite festivalil Slush. Sori pruulikoda on kaasanud investoritelt raha ning plaanis on investeerida Tallinna tehase laiendamisesse 2-3 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele