• OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,25%9 426,99
  • Nikkei 2250,08%49 353,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,47
  • OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,25%9 426,99
  • Nikkei 2250,08%49 353,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,47
  • 20.06.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sirje Eesmaa lõbustab end aastaid maailmakuulsa autoga

TV3 saatejuht Sirje Eesmaa on Põrnika-klubi president juba ligi 20 aastat. Särtsakas naine ütles, et klubi ettevõtmistes osalemine annab nii temale kui ka teistele hea tuju, kirjutab 19. juunil Äripäeva tellijatele ilmunud Suve eri.
Sirje Eesmaa on oma Põrnikaga kõige kaugemal käinud Lätis.
  • Sirje Eesmaa on oma Põrnikaga kõige kaugemal käinud Lätis.
  • Foto: Meeli Küttim
“Inimene, kes ostab omale ikoonilise VW Põrnika, ei ole kindlasti morn, ta on lapsemeelne ja vallatu. Ka üksi Põrnikaga ringi sõitmine on lõbus, inimesed alati lehvitavad ja naeratavad, kui selle autoga neist mööda sõita. Naer on terviseks ja klubist Põrnikas seda saab,” ütles Eesmaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.10.25, 09:00
Täppismehaanika ja automatiseerimine terviklahendusena
Steelhouse Group Estonia OÜ ja 1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele