Sel kuul riigilt Eesti Teede ostmiseks suurima summa välja käia lubanud Verston Holdingu julgus üllatas konkurente. Nad on hämmingus, kuidas nõrga bilansiga Verston leiab ligi 20 miljonit eurot.

- Verstoni omanik ja juht Veiko Veskimäe Tartu maantee neljarealisel teelõigul, mida Verston Ehitus asfalteeris.
- Foto: Andras Kralla
„Ilmselt kogu turul olijate seltskond mõtleb, kust Verston selle summa võtab, et Eesti Teed erastada. Seda raha nende tegevusest justkui välja ei paista,“ ütles TREV-2 juht Sven Pertens. Verston Holdingu juht Veiko Veskimäe aga pareeris teiste kahtlusi ja kinnitas, et investorid on olemas. Aga kes need on? Ja kas ees võivad oodata ootamatud vangerdused?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).