• OMX Baltic−0,04%297,24
  • OMX Riga0,33%919,57
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 219,34
  • S&P 500−0,36%6 388,22
  • DOW 300,02%44 930,8
  • Nasdaq −0,84%21 135,92
  • FTSE 1001,08%9 288,14
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,71
  • OMX Baltic−0,04%297,24
  • OMX Riga0,33%919,57
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 219,34
  • S&P 500−0,36%6 388,22
  • DOW 300,02%44 930,8
  • Nasdaq −0,84%21 135,92
  • FTSE 1001,08%9 288,14
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,71
  • 26.01.23, 11:25

Eesti transpordisektor suure paugu ootel: tühjad poeletid on reaalne tulevik

„Ligi paarkümmend autot on meil tänaseks juba seisma jäänud, just vormistan veel ühe tubli Valgevene juhi töölepingu lõpetamist. Pole mul südant lasta rooli Usbekistanist pärit juhti, kes nägi siia tulles esimest korda elus lund. See oleks juba ohtlik teistele liiklejatele,“ võtab transpordisektoris valitseva hetkeseisu kokku perefirma Herentes tegevjuht Rein Aav.
Pole asju, mida perefirma Herentes poleks teinud, et veokijuhi ametit noortele atraktiivsemaks teha: autosid tuuninud, käinud nendega näitustel ja truck-show`del, kuid kasu ei midagi – paarkümmend autot lihtsalt seisab juhtide puudusel parklas.
  • Pole asju, mida perefirma Herentes poleks teinud, et veokijuhi ametit noortele atraktiivsemaks teha: autosid tuuninud, käinud nendega näitustel ja truck-show`del, kuid kasu ei midagi – paarkümmend autot lihtsalt seisab juhtide puudusel parklas.
  • Foto: Herentes
Logistikauudised.ee kirjutab, et Eesti maanteetranspordiga tegelevad ettevõtted on sattunud olukorda, millest välja pääsemiseks ei piisa enam heast tahtest ja nutikast ärivaistust. Kõik kulud on kasvanud, tuludest pole aga mõtet enam rääkidagi, kui autod lihtsalt juhtide puudusel parklasse seisma jäävad.

Seotud lood

Saated
  • 25.01.23, 14:00
Eesti transpordisektor on sunnitud värbama juhte Usbekistanist
„Ukrainlased läksid koju sõdima, paarikümnest Valgevene juhist on alles veel vaid viis, sest nende töölube enam ei pikendata. Jääb üle palgata juhte Usbekistanist, kuid senised kogemused näitavad, et vaid üks kümnest on neist suuteline oma tööd tegema nii, nagu meil harjutud ollakse,“ tõdes Stark Logisticsi tegevjuht Kristjan Kraag saates „Logistikauudised eetris“.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.08.25, 10:15
Uus Hyundai Santa Fe: nagu kodu ratastel – mugav, suur ja turvaline
On laupäeva hommik ja ilmaga on vedanud, sest päike lõõskab ja temperatuur tõuseb pea 27 kraadini. Milline võiks veel olla parem päev ja nädalavahetus, et testida autot? Vahetan Auto Bassadone platsil oma auto uhiuue Santa Fe vastu. Esimese lõigu kuni koduni saan sõita üksi, siis liigume edasi juba koos perega. Soovin esmalt tunnetada autot ja näppida kõiki nuppe, mis on iga mehe õnnis hetk uue auto puhul.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 27 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele