Artikkel

    Arvustus. Mazda CX-60 – 60 000 eurone maastur, millel polegi suurt puuteekraani

    Mazda soovib kõrgema hinnaga autode turule murda. 50 000–60 000 euro vahemikus hõljuv CX-60 tähistab esimest selleks tarbeks loodud mudelit.Foto: Liis Treimann

    Mazda uus lipulaev CX-60 on meeldivalt mazdalik, kuid ilmutab paaris aspektis ootamatut rabedust.

    Mazda on tänapäeval üks omanäolisemaid laiatarbeautode tootjaid. Nüüd teeb see ka suuremat sorti maasturit. Pistikhübriid pealekauba.
    Kui eelmise lõigu esimene lause valmistab teile üllatuse, siis ilmselt kuulute te enamusse. Mazda Motor Corporation, mis ei ole vaatamata suhtelisele väiksusele osa mõnest suurest autokontsernist ega kes-mäletab-mille-kõigega askeldavast konglomeraadist, käib konsolideerunud automaailmas täiesti oma rada – kusjuures rõhutatud uhkusega! –, ent laiemale avalikkusele jääb see tähelepanuväärselt tähelepandamatuks.
    Võtame või tõiga, et Mazda väldib ainsana neljarattalistes üha domineerivamaid puuteekraane, eelistades nende asemel rullikut ja kosutavat hulka füüsilisi nuppe. Paljude jaoks kindlasti vanamoeline lahendus, aga testides saab ergonoomika ja liiklusohutuse eest ühtelugu kiita.
    Mis on pildil valesti või, vastupidi, just õigesti? Kui Apple CarPlay või Android Auto ühendatud (see käib juhtmevabalt), siis loeb keskekraan paigal seistes puuteidki, muudel puhkudel käib funktsioonide juhtimine füüsiliste nuppudega. Mazda on tuntud nägusate sõitjateruumide poolest, ent CX-60s kohatavad kroomdetailid pole kõigi teetass. Roolisoojendus töötab üksnes n-ö üheksa ja kolme peal ning see häirib üllatavalt palju.Foto: Liis Treimann
    Kaasa pole mindud ka bensiinimootorite töömahtude vähendamise ning üleüldise turbotamise vooluga – rohelisest püstolist tangitava jõuallika efektiivsus saavutatakse hoopis tänu diiselmootorlikult kõrgele surveastmele. Rääkimata veelgi innovaatilisematest tehnoloogiatest, nagu esimesena tootmisse jõudnud survesüütega bensiinimootor, nimeks Skyactiv-X, või mudeli MX-30 äsja esitletud hübriidversioonil nn sõiduulatuse pikendajana (ingl k range extender) pruugitav pisike rootormootor.
    Sõiduentusiastid seostavad Mazdasid mõnusa juhitavusega. Ning kogu see tehnika ja kõik need omadused on mähitud Kodo disainikeeles kujundatud kesta, mis lööb margi veripunase tunnusvärviga iseäranis särama.
    Ses mõttes mõjub CX-60 mazdalikult tuttavlikuna, olgugi et suurus- ja hinnaklass on uus.
    Värise, BMW X3!
    Hiroshima prefektuuris Fuchū linnas "peakorteriseeruv" Mazda soovib nimelt kõrgema hinnaga autode turule murda. 50 000–60 000 euro vahemikus hõljuv CX-60 tähistab esimest selleks tarbeks loodud mudelit. Tolle maasturiga püütakse meelitada enda manu potentsiaalsed Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60 jmt ostjad.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Kaire Uusen: palk üksi ei näita enam eriti midagi
Avalikus sektoris peaks palk olema kindlasti avalik ja kõvasti kasu oleks selgetest palgatasemete andmetest ka erasektoris, aga ajal, mil teenimisvõimalusi on järjest rohkem, sõltub puhtalt palgast üha vähem, kirjutab palgakorralduse asjatundja Kaire Uusen.
Avalikus sektoris peaks palk olema kindlasti avalik ja kõvasti kasu oleks selgetest palgatasemete andmetest ka erasektoris, aga ajal, mil teenimisvõimalusi on järjest rohkem, sõltub puhtalt palgast üha vähem, kirjutab palgakorralduse asjatundja Kaire Uusen.
Apple plaanib USA ajaloo suurimat aktsiate tagasiostmist
Micorsofti järel maailmas suuruselt teine börsiettevõte Apple teatas USA kõigi aegade suurimast aktsiate tagasiostmisest. Varem on ettevõtte suurima väärtusega aktsiate tagasiostmine jäänud 100 miljardi dollari juurde ning see toimus 2018. aastal.
Micorsofti järel maailmas suuruselt teine börsiettevõte Apple teatas USA kõigi aegade suurimast aktsiate tagasiostmisest. Varem on ettevõtte suurima väärtusega aktsiate tagasiostmine jäänud 100 miljardi dollari juurde ning see toimus 2018. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: ehitusest, pangandusest ja investeerimisest
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.
Tugev konkurents süvendas Omniva kahjumit
Omniva müügitulu oli tänavu esimeses kvartalis kokku 31,9 miljonit eurot, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3 protsendi võrra suurem.
Omniva müügitulu oli tänavu esimeses kvartalis kokku 31,9 miljonit eurot, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3 protsendi võrra suurem.