Erakonda Eesti 200 kritiseerinud ettevõtja Joakim Helenius astus parteist välja, kuid plaanib nüüd majandus- ja eelarvepoliitika kujundamises teisiti kaasa lüüa, erakondade toetamiselgi on tal revolutsioonilisi ideid.

- Ettevõtja ja endine Eesti 200 liige Joakim Helenius prognoosib, et uue aasta esimene pool saab majanduslikult olema väga keeruline.
- Foto: Raul Mee
Enim on Heleniusel hingel aga Eesti 200 uue esimehe Margus Tsahkna öeldu, et Helenius on oligarh. "See, kui kriitika viib sinnani, et mind kutsutakse oligarhiks, kes tahab erakonda osta, see on küll kurb süüdistus," sõnas ta. "Kõik, kes teavad minu tegemisi seal erakonnas, teavad, et ma ei ole eal vastuteeneid või midagi erakonnalt küsinud," lausus ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtja ja Eesti 200 liige Joakim Helenius pole valitsuse tegevusega sugugi rahul, sest valimistulemuste järel eeldas ta, et valitsus saab olema paremliberaalne, kuid praegu näib olukord hoopis teistsugune.
Tootjahinnad on langenud, kuid poodidel on raskem oma hinda muuta, rääkis suurettevõtja ja Eesti 200 ridades olev Joakim Helenius Äripäeva raadios.
Täna Tallinnas kogunenud erakonna Eesti 200 üldkogu valis erakonna esimeheks välisministri ja erakonna valitsusdelegatsiooni juhi Margus Tsahkna, teatas erakond.
Jaemüügis loob füüsiline ruum sageli aluse kogu kliendikogemusele. See mõjutab seda, kuidas inimesed poes liiguvad, kui kaua nad seal viibivad ja kui palju nad ka kulutavad. Ettevõtete jaoks on sisekujundus rohkem kui lihtsalt esteetika – see aitab kaasa ärieesmärkide saavutamisele. IKEA sisekujundusekspert jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas läbimõeldud ruumilahendused parandavad poe funktsionaalsust ja klientide ostukogemust. Üheks hiljutiseks näiteks on Tallinna butiigi „Signature Tailoring“ sisekujundus.