Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Millal püüda suurklienti?

    Fortumo müügijuht Andrea Boetti.Foto: Fortumo

    Eestlaslik tagasihoidlikkus tasub suurklientidele müümisel maha jätta, leiab Fortumo müügijuht Andrea Boetti.

    Facebookil on 100 ning Huaweil 1000 korda rohkem töötajaid kui Fortumol, aga näiteks meile pole see takistuseks osutunud. Head toodet või teenust saab suurettevõtetele müüa ka kolme inimesega firma. Tähtis on vaid, et müüdav toode ka päriselt toimiks ja oleks vähemalt sama kvaliteetne kui konkurentide pakutav.
    Oletame, et juhid jõudsalt kasvava käibega ettevõtet, mille teenuseid ostetakse ka välisriikides. Kliendid on aga väike- ja keskmised ettevõtted, sest suurfirmad jätavad e-kirjadele vastamata. Kas suurkliente on üldse mõtet jahtida?
    Müü usaldust
    Eduka müügitehingu eelduseks on ostja teadlikkus talle müüvast ettevõttest ja inimestest. Ärilt ärile müügi puhul on tegu eelkõige usalduse müügiga, samas on nende inimeste hulk, kelle usaldust vaja võita, suhteliselt väike. Seega tasub välja mõelda, milline on teave, mida sinu ettevõte valdab ja millest võiks otsustajal kasu olla. Asjalik info, tururaportid ja -analüüsid on oluliselt efektiivsemad kui kulukad reklaamikampaaniad.
    Teadlikkusest järgmine samm on ostja usaldus. Isegi kui toode on hea, kuidas saab ostja põhjendada oma ülemusele, et tarnijaks on kolme töötajaga ettevõte? Teadlikkuse kasvatamise kõrval on oluline, et müüdav toode toimiks ka nii, nagu müüja on seda kirjeldanud. Usalduse võitmine võtab aega kuid või aastaid, aga see võib kaduda mõne minutiga. Ostja hindab sellist lähenemist, oleme ka oma klientidelt kuulnud ettevaatlikku suhtumist üliagressiivsete ja suuri lubadusi jagavate Lääne konkurentide kohta.
    Ära takerdu edusse
    Esimese suurkliendilepingu sõlmimise ajal ei tohiks tekitada endale tunnelnägemist, et nüüd ollakse mäel. Fortumos kasutusel oleva Pipedrive'i müügitarkvara nn torus on eri faasis kliente (kontakteeruda, defineerida vajadus, sõlmida leping, integreerida lahendus, makselahenduse käivitamine) umbes võrdsel hulgal. Kuna suurettevõtted liiguvad aeglaselt (eriti lepingute sõlmimise ja juriidiliste detailidega seotud küsimustes), ei maksa ühe kliendi taha ootama jääda. Pigem tasub juurde otsida kümme sarnase profiiliga ettevõtet ja ka nendega kontakteeruda ning eelmise müügi kogemus enda kasuks tööle panna.
    Suurkliendile müük ei erine oluliselt väikeste klientidega tegelemisest, eelkõige tuleb arvestada sellega, et suurte puhul võtab otsustusprotsess kauem aega ja otsuse tegemisel osaleb rohkem inimesi. Kui müüdav toode on kvaliteetne, pole ka 100 000 töötajaga ettevõtetele oma lahenduste müümine ületamatu väljakutse.
    Autor: Andrea Boetti
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.