• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251%49 676,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,2
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251%49 676,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,2
  • 10.02.20, 12:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Madis Müür: 21. sajandi investeerimisfetiš

Investoril on aeg oma ettevõtetesse investeerimise strateegia põhialused ümber vaadata ning need kaasajastada – viia need vastavusse majanduse, tehnoloogia ja investeerimise arenguga, leiab idu- ja ingelinvestor Madis Müür.
Madis Müüri sõnul on investeerimiskriteeriumid tänaseks oluliselt muutunud.
  • Madis Müüri sõnul on investeerimiskriteeriumid tänaseks oluliselt muutunud.
  • Foto: Raul Mee
Laialt on Eestis levinud väärarusaam, nagu Warren Buffett oleks mingisugune väärtusinvestor. Ostaks odavalt ja müüks kallilt. Flippaks träni edasi nagu mingi turumüüja. Sellise strateegiaga saaks kümneid protsente või paremal juhul paarsada protsenti kasumit. Kas Coca-Cola, Wells Fargo, Gilette ja See's Candy on talle toonud tuhandeid või kümneid tuhandeid protsente kasumit, kuna sai need odavalt kätte? Või ikkagi kuna pikemas perspektiivis on turust kiiremini kasvanud?

Seotud lood

Börsiuudised
  • 26.01.20, 10:00
Pokkerimäng, mis lubab nelja aastaga raha viiekordistada
Varem pokkerimänguga elatist teeninud Madis Müür leidis pärast kaartide mahapanekut rahateenimiseks uue viisi – idufirmadesse investeerimise – ning siiani on tal läinud nii edukalt, et vaid nelja aasta jooksul on Müürist saanud miljonär.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele