• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%100,74
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%100,74
  • 26.03.20, 18:00

Meeleheitlikud lõpumüügid räägivad ärimudeli lõpust

Praeguses olukorras sobimatud massikampaaniad kaubanduses räägivad selget keelt – tuuled pöörduvad, et teha turul koht vabaks uutele tegijatele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Meeleheitlikud lõpumüügid räägivad ärimudeli lõpust
  • Meeleheitlikud lõpumüügid räägivad ärimudeli lõpust Foto: Anti Veermaa
Äripäeva meelest on üsna üheselt selge, et koroonakriisi tingimustes tuleb ettevõtjail olla vastutustundlik mitte ainult sõnades, vaid ka tegudes ja kasutada tühjendusmüükide ning masse koondavate kampaaniate asemel e-kaubandust. Küsimus pole ainult vastutustundlikus käitumises karantiini tingimustes, vaid ka teenimise võimaluses juba praegu, aga ennekõike juba lähemas tulevikus pärast kriisi. Õnneks on tehnoloogilised võimalused märkimisväärselt avardunud, tuleb vaid härjal sarvist haarata ja leida nutikaid lahendusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele