Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meeleheitlikud lõpumüügid räägivad ärimudeli lõpust
Praeguses olukorras sobimatud massikampaaniad kaubanduses räägivad selget keelt – tuuled pöörduvad, et teha turul koht vabaks uutele tegijatele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva meelest on üsna üheselt selge, et koroonakriisi tingimustes tuleb ettevõtjail olla vastutustundlik mitte ainult sõnades, vaid ka tegudes ja kasutada tühjendusmüükide ning masse koondavate kampaaniate asemel e-kaubandust. Küsimus pole ainult vastutustundlikus käitumises karantiini tingimustes, vaid ka teenimise võimaluses juba praegu, aga ennekõike juba lähemas tulevikus pärast kriisi. Õnneks on tehnoloogilised võimalused märkimisväärselt avardunud, tuleb vaid härjal sarvist haarata ja leida nutikaid lahendusi.
Eelmine suur kriis tõi meie teadvusse mitu tänast suurtegijat. Ettevõtlikud praegu juba tegutsevad, kirjutab strateegilise disaini agentuuri Rethink asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Kriisiolukorras on kerge teha vigu, jätkates täpselt samamoodi kui seni – näiteks tühjendusmüükidega tavapoodides, mis palju inimesi kokku toovad. Värske uuring näitab, et inimesed ootavad vastutustunnet, kirjutab Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse.
Korraldada praegu füüsilistes poodides allahindlusi on mõtlematu ning põhjustada inimeste tunglemisi lihtsalt ohtlik ning võib päädida ka riigipoolsete sanktsioonidega.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.