Meeleheitlikud lõpumüügid räägivad ärimudeli lõpust
Praeguses olukorras sobimatud massikampaaniad kaubanduses räägivad selget keelt – tuuled pöörduvad, et teha turul koht vabaks uutele tegijatele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Meeleheitlikud lõpumüügid räägivad ärimudeli lõpust Foto: Anti Veermaa
Äripäeva meelest on üsna üheselt selge, et koroonakriisi tingimustes tuleb ettevõtjail olla vastutustundlik mitte ainult sõnades, vaid ka tegudes ja kasutada tühjendusmüükide ning masse koondavate kampaaniate asemel e-kaubandust. Küsimus pole ainult vastutustundlikus käitumises karantiini tingimustes, vaid ka teenimise võimaluses juba praegu, aga ennekõike juba lähemas tulevikus pärast kriisi. Õnneks on tehnoloogilised võimalused märkimisväärselt avardunud, tuleb vaid härjal sarvist haarata ja leida nutikaid lahendusi.