• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,17%44 825,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,63
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,17%44 825,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,63
  • 05.02.21, 12:24

Kristine Jarve: sotsiaalne ettevõte häiritud maailmas

Tänapäevases alatasa häiritud maailmas on organisatsioonidel aeg minna ellujäämishoiakult (survive mindset) üle edenemise mõtteviisile (thrive mindset). Selle nihke tegemine sõltub sellest, kas organisatsioon muutub inimlikuks ning läheneb igale küsimusele, probleemile ja otsusele eelkõige inimlikust aspektist, kirjutab Deloitte Eesti juht Kristine Jarve.
Deloitte Eesti juht Kristine Jarve
  • Deloitte Eesti juht Kristine Jarve
  • Foto: Meeli Küttim
COVID-19 on sundinud organisatsioone kogu maailmas kehtestama uusi töö- ja tegutsemisviise. Me kõik pidime reageerima enneolematule kriisile, mille kiiresti muutuv olemus segas katseid tulevikku ette ennustada ja plaane teha. Keskkonnas, mis võib muutuda vaid hetkega, peavad muutuma ka eesmärkide saavutamise teed ja ajaraamid. Sellises situatsioonis on vaja teha põhimõtteline mõtteviisi üleminek lihtsalt ellujäämiselt arengu poole püüdlemisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele